اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه مشگین‌شهر:

برگزاری یادواره‌های شهدا کمترین اقدام در مقابل دلاور مردی‌های رزمندگان اسلام است

فرمانده سپاه مشگین‌شهر در اولین ‌یادواره شهدای ورزشکار مشگین‌شهر گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا کمترین اقدام در مقابل دلاور مردی‌های رزمندگان اسلام است.

برگزاری یادواره‌های شهدا کمترین اقدام در مقابل دلاور مردی‌های رزمندگان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یدالله علیپور عصر امروز در اولین بزرگداشت یادواره شهدای ورزشکار شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: پاسداشت یاد شهدا کمترین اقدام در مقابل دلاور مردی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است و باید چنین یادواره‌هایی هر ساله و به مناسبت‌های مختلف پایه‌ریزی شود تا جوانان و نسل‌های آینده با بزرگ‌ مردی‌های شهدا آشنا شده و آن را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

وی خاطر نشان کرد: شرایط امروز در منطقه برگرفته از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است که نتیجه آن بیداری اسلامی در منطقه است.

این فرمانده سپاه با بیان اینکه برپایی چنین برنامه‌هایی ارج نهادن به مقام والای رزمندگان اسلام است و لازمه تکرار آن در سال‌های آتی واجب و ضروری می‌باشد، ادامه داد: هدف از برگزاری چنین یادواره‌ای تکریم از خانواده‌های معظم شهدا می‌باشد که مقام معظم رهبری نیز بر آن توصیه کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام اسلام سودی معاون اداره تبلیغات اسلامی مشگین‌شهر نیز با اشاره به نقش ماهواره در بین خانواده‌ها و جوانان گفت: امروزه ماهواره و اینترنت اوقات فراغت خانواده‌های ایرانی را مدیریت می‌کند و در این میان بی‌توجهی به غنی‌سازی و برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت خانواده‌ها و جوانان از سوی دستگاه‌های مسئول به این امر منجر شده است که وقت بسیاری از خانواده‌های ایرانی صرف تماشای برنامه‌های مبتذل ماهواره شود.

انتهای پیام/62009/ک20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول