اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه آزاد مشگین‌شهر:

شهدا سالکان راستین حق و حقیقت هستند

سرپرست دانشگاه آزاد مشگین‌شهر گفت: شهدا در طول تاریخ ایران اسلامی‌مان سالکان راستین حق و حقیقت بوده و هستند.

شهدا سالکان راستین حق و حقیقت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام عباس‌زاده ظهر امروز در گردهمایی دانشجویان فرزند شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشگین‌شهر، اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت از صدر اسلام، زمانی که پیامبر اعظم (ص) مردم را به توحید، جدایی از شرک و مبارزه با تمامی تبعیض‌ها و نژاد‌پرستی‌ها دعوت می‌کرد، شکل گرفت.

وی عنوان کرد: شهدای اسلام مانند سمیه و یاسر با با تأسی جستن از فرامین و برنامه‌های پیامبر اکرم (ص) خونشان را در راستای تبیین راستی و حقیقت، به اسلام هدیه کردند و پر واضح است که در بطن عمل به موقع این دو شهید حق، فرمانبری و اطاعت محض نهفته است و این امر جدای از ولایت‌مداری نمی‌تواند باشد.

سرپرست دانشگاه آزاد مشگین‌شهر ابراز کرد: شهدا در طول تاریخ ایران اسلامی‌مان سالکان راستین حق و حقیقت بوده و هستند و با خون سرخشان همیشه تاریخ بصیرت، زمان‌شناسی و دشمن‌شناسی را در برگ سبز تاریخ کتابت کرده‌اند.

عباس‌زاده با اشاره به قیام عاشورا و رمز و راز نهفته در آن ادامه داد: با مروری کوتاه به قیام امام حسین (ع) خواهیم دید که اهدافی مانند امر به معروف ‌و نهی از منکر، عفاف و حجاب، اقامه نماز، ایثار و شهادت و ولایت‌مداری در این قیام تجلی یافته است و این مولفه‌هایی است منطقی و غنی که جهان استکبار به عناد‌ورزی با آن برخاسته است.

این مسئول ابراز داشت: این نوع حرکت‌ها از سوی استکبار جهانی نتیجه عدم وجود چنین فرهنگ غنی در جوامع آنان است که با حسادت و تنگ نظری و با به کار بردن انواع هجمه‌های فرهنگی سعی در از بین بردن شعایر و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران می‌باشند.

سرپرست دانشگاه آزاد مشگین‌شهر خطاب به فرزندان شاهد و ایثار‌گر و سایر حاضران در خصوص حمله‌های فرهنگی دشمن، خاطرنشان کرد: دانشگاه با تدوین برنامه‌های فرهنگی ویژه برای دانشجویان و اساتید سعی دارد با بصیرت‌افزایی آنان را در مقابل انواع ناتو فرهنگی بیمه کند و در این خصوص همراهی شما یادگاران مدافعان ناموس و وطن را لازمه کار می‌داند که در سایه ترویج ولایت‌مداری و تبعیت محض از مقام ولایت به اهداف عالیه دست خواهیم یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این گردهمایی به دو نفر از دانشجویان به قید قرعه هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا شد.

همچنین دو نفر از کارکنان ایثارگر واحد مشگین‌شهر با اهدای هدایایی مورد تجلیل قرار گرفتند و از خانواده شهدای دانشجوی شهرستان مشگین‌شهر نیز با ارائه لوح تقدیر قدردانی شد.

انتهای پیام/62009/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول