اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه فردوسی مشهد:

بیداری اسلامی با ایستادگی در برابر استکبار میسر است

استاد دانشگاه فردوسی مشهد و یکی از یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: بیداری اسلامی با ایستادگی در برابر استکبار و استعمار میسر است.

بیداری اسلامی با ایستادگی در برابر استکبار میسر است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حسین خسروی امشب در نشست بصیرتی، معرفتی سرمربیان، مربیان و سرگروه‌های حلقه‌های تربیتی شجره طیبه صالحین در فردوس، اظهار کرد: نخستین منبع کسب معرفت برای مربیان حلقه‌های صالحین، توجه به مفاهیم ارزنده و آیات و روایات قرآن کریم است.

وی نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و وصیت‌نامه امام(ره) را دومین، سومین و چهارمین منبع کسب معرفت عنوان کرد و متذکر شد: سرمربیان و مربیان حلقه‌های صالحین باید با نهج‌البلاغه مأنوس و مفاهیم والا و ارزشمند آن را سرلوحه کارشان قرار دهند.

استاد دانشگاه فردوسی مشهد تصریح کرد: وصیت‌نامه امام خمینی(ره) یکی از محکمات انقلاب ماست و اعضای گروه‌های صالحین باید علاوه بر توجه به این وصیت‌نامه ارزشمند به سخنان مقام معظم رهبری نیز توجه و این سخنان را بکار گیرند.

خسروی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، درس بی‌توجهی به دنیا، عشق و علاقه به ولایت، ایستادگی و مقاومت را از درس‌های دفاع مقدس عنوان کرد و یادآور شد: رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس با رفتار خود در سنگرهای حق علیه باطل درس‌های بزرگی را به ما آموختند که بنا بر تاکید مقام معظم رهبری توصیه می‌شود کتاب " پایی که جا ماند" را حتماً مطالعه کنید.

وی گفت: بیداری اسلامی با ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار و استعمار میسر است و به سبب همین ویژگی، ایران اسلامی به الگویی برای کشورهای منطقه تبدیل شده است.

باید حواسمان به نتیجه نرمش قهرمانانه باشد

استاد دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به طرح موضوع نرمش قهرمانانه از سوی مقام معظم رهبری، افزود: امروز هر کسی نرمش قهرمانانه را به دلخواه خود تفسیر می‌کند که البته این کار درستی نیست و باید فقط به هدف و منظور رهبری توجه داشته باشیم.

خسروی تصریح کرد: برخی از افراد معتقد هستند که رهبر معظم انقلاب خواسته‌اند شعار مرگ بر آمریکا را کنار بگذاریم و در مقابل آمریکا کوتاه آمده‌اند ولی این افراد باید بدانند که یک وجه مهم بیداری اسلامی مبارزه و مقابله با استکبار است.

وی در پایان یادآور شد: اگر چه نرمش قهرمانانه امتیازی برای طرف مقابل است ولی در عوض یک امتیاز ما چندین امتیاز کسب می‌کنیم و البته باید حواسمان به پایان و نتیجه کار نیز باشد.

انتهای پیام/69007/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول