اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 3 اصفهان خبر داد

پیشرفت 77 درصدی پروژه اندیشکده بیداری اسلامی در اصفهان

شهردار منطقه سه اصفهان گفت: عملیات احداث اندیشکده بیداری و تمدن اسلامی در منطقه سه اصفهان از سال گذشته در اصفهان آغاز شده است و در حال حاضر این پروژه 77 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت 77 درصدی پروژه اندیشکده بیداری اسلامی در اصفهان

منصور نجفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به یکی از مهم‌ترین پروژه‌های اجرایی شهرداری در راستای توسعه مباحث فرهنگی، اظهار کرد:  احداث و راه‌اندازی اندیشکده بیداری اسلامی یکی از پروژه‌های شاخص اصفهان در راستای توسعه مباحث بیداری اسلامی در میان شهروندان است.

وی اضافه کرد: این اندیشکده در کنار منزل آیت‌الله نجفی احداث می‌شود و کلنگ احداث این پروژه در سال گذشته توسط آیت‌الله مظاهری زده شده است.

شهردار منطقه سه اصفهان با تأکید بر اینکه زمین این اندیشکده توسط شهرداری خریداری شده است، اذعان کرد: عملیات احداث اندیشکده بیداری و تمدن اسلامی در منطقه  سه اصفهان از سال گذشته در اصفهان آغاز شده است و در حال حاضر این پروژه 77 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه اندیشکده بیداری و تمدن اسلامی در زمینی به مساحت یک‌هزار و 400 متر مربع احداث می‌شود، ادامه داد: ساختمان این اندیشکده در سه طبقه زیر‌زمین، همکف و طبقه نخست د ر زیر‌بنای دو هزار و 800 متر مربع احداث و راه‌اندازی می‌شود.

نجفی با اشاره به میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه تاکید کرد:  تمام بودجه‌های مورد نیاز برای احداث اندیشکده بیداری و تمدن اسلامی توسط شهرداری منطقه سه تأمین می‌شود و تاکنون یک میلیارد و 600 میلیون تومان برای اجرای این پروژه هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه بودجه‌های مورد نیاز برای احداث این پروژه در بودجه شهرداری منطقه سه اصفهان پیش‌بینی شده است، افزود: تکمیل پروژه اندیشکده بیداری و تمدن اسلامی در منطقه سه اصفهان به حدود یک میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز دارد و این پروژه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار منطقه سه اصفهان در پایان متذکر شد: پس از پایان یافتن مراحل اجرایی این پروژه، اندیشکده بیداری و تمدن اسلامی در اختیار سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری قرار داده می‌شود تا این سازمان نسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در این اندیشکده اقدام کند.

انتهای پیام/63004/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول