اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه قدس گیلان:

بیداری اسلامی دستاورد دفاع مقدس است

سپاه قدس گیلان عنوان کرد: بیداری اسلامی در منطقه دستاورد عظیم حماسه دفاع مقدس است.

بیداری اسلامی دستاورد دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سپاه قدس گیلان با صدور اطلاعیه‌ای به مناسبت سی و سومین سالگرد آغاز حماسه بزرگ هشت سال دفاع مقدس، عنوان کرد: در هفته دفاع مقدس یاد شهدای به خون خفته ایران اسلامی مشام دل‌ها را می‌نوازد و رایحه شورانگیز آن فضا را عطرآگین می‌کند.

این اطلاعیه می‌افزاید: رویکرد حقیقی به حماسه بزرگ دفاع مقدس صرفاً یک مرحله تاریخی از انقلاب نیست که زمانش تمام شده باشد بلکه چشمه‌ساری است که اگر چه هشت سال جوشید و خروشید، اما نخشکید و آبی که از این کوثر بالنده می‌جوشد در بستر نظام جمهوری اسلامی ایران جاری می‌شود و این جریان همچنان ادامه دارد.

سپاه قدس گیلان اضافه کرد: بدون تردید حماسه دفاع مقدس که برای خدا و اقامه دین و احیای ارزش‌ها بود بنا به منطق قرآنی مانند درختی مبارک است که در زمین ریشه می‌دواند و شاخ و برگ می‌دهد و به اذن پروردگار در هر زمان میوه‌های شیرین و گوارا به ارمغان می‌آورد.

این اطلاعیه افزوده است: طبق فرموده فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای هشت سال دفاع مقدس، بهترین تجربه، پشتوانه و سرمایه برای مقابله با تحریم‌ها، تهدیدها و رویارویی با استکبار است.

سپاه قدس گیلان در ادامه اطلاعیه خود آورده است: امروز ملت ایران با بهره‌گیری از فرهنگ دوران دفاع مقدس قوی‌تر از گذشته در مقابل دشمنان خود ایستاده و در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، سازندگی و نظامی و در دیگر عرصه‌ها به موفقیت‌های مهمی دست یافته است.

در ادامه اطلاعیه ذکر شده است: انتقال فرهنگ دفاع مقدس و صدور انقلاب موجب بی‌زاری ملت‌ها از حاکمان زورگو شد و بیداری اسلامی در منطقه یکی دیگر از دستاوردهای عظیم این حماسه جاوید شد که صد البته دست پرقدرت امام عصر(عج) مانند همیشه پشتیبان این ملت‌ها خواهد بود و شکست نصیب مستکبران عالم می‌شود.

سپاه قدس گیلان با گرامیداشت خاطره جهاد خالصانه مردم ولایت‌مدار و نیروهای مسلح و شهدای گرانقدر حماسه هشت سال دفاع مقدس، سی و سومین سالگرد این ایام را به امت ولایت‌مدار گیلان و خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان و بسیجیان تبریک عرض کرده و از تمام قشرهای فرهیخته گیلان دعوت می‌کند تا با شرکت در برنامه‌های اجرایی پیش‌بینی شده در هفته دفاع مقدس موجبات بازنگری عمیق و شناخت حماسه آن دوران و آشنایی با دستاوردهای ناشی از آن را برای نسل‌های جدید فراهم آورند و در مناسبت‌های این ایام حضور فعال و پرشور داشته باشند.

انتهای پیام/2300/ش/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول