اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد و حسینیه‏های کشور:

هماهنگی با کانون بیداری اسلامی در منطقه، رمز مقاومت سوریه است

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد و حسینیه‏های کشور گفت: رمز مقاومت سوریه، هماهنگی با کانون بیداری اسلامی در منطقه است و این روحیه باید حفظ شود.

هماهنگی با کانون بیداری اسلامی در منطقه، رمز مقاومت سوریه است

حجت‏الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج‏علی‏اکبری در حاشیه دیدار با مردم روستاهای شهرستان فیروزکوه در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: امروز آثار و برکات خون‏های پاک و مطهر شهدا و رشادت‏ها و فداکاری‏های آنان را در جامعه، منطقه و سطح بین‏الملل شاهد و ناظر هستیم که از هر زمانی روشن‏تر است.

وی گفت: ایران اسلامی با فقه صادق آل‌محمد(ص) و اسلام ناب و با رهبری یک فقیه پرچم‏دار و شیعه عالی‏قدر، حضرت امام خمینی(ره) موفق شد مطابق مهندسی امام ششم شیعیان، نظام اسلامی را پایه‏ریزی کند.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد و حسینیه‏های کشور افزود: 34 سال است که علیه این نظام، تحریم و انواع فشارهای سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... وارد می‏شود، اما کماکان سربلند و استوار ایستاده و این، حاصل خون شهداست.

حاج‏علی‏اکبری با اشاره به وضع امروز کشور مصر بیان داشت: اشتباهات محمد مُرسی و کج‏سلیقگی‏های اخوان‌المسلمین که از همان روز نخست با ایران به عنوان کانون بیداری اسلامی در منطقه پیوند نخوردند، اوضاع کنونی آنان را رقم زده است.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد و حسینیه‏های کشور با اشاره به اوضاع سوریه تصریح کرد: فشاری که به خط مقاومت و کشور سوریه در چند سال اخیر وارد شده، اصلاً قابل توصیف نیست.

وی اضافه کرد: طراحی دشمن بر این بود که دمشق را یک ماهه اشغال کند و نوکران آمریکا در منطقه از آن حمایت کردند، اما سوریه کماکان ایستاده است.

حاج‏علی‏اکبری خاطرنشان کرد: رمز این پایداری، هماهنگی سوریه با کانون الهام‏بخش بیداری اسلامی در منطقه یعنی ایران است.

انتهای پیام/2568/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول