اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم خبر داد

پرداخت 1.6 میلیارد ریال وام خودکفایی به مددجویان طارمی

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم از پرداخت یک میلیارد و 600 میلیون ریال وام خودکفایی به مددجویان طارمی خبر داد.

پرداخت 1.6 میلیارد ریال وام خودکفایی به مددجویان طارمی

عمران صفری امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد به منظور حمایت از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد اقدامات مختلفی را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه توانمندسازی خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد یکی از رویکردهای اساسی کمیته امداد در دهه چهارم فعالیت این نهاد است، اضافه کرد: یکی از اقداماتی که به صورت جدی توسط این نهاد دنبال می‌شود، توانمندسازی خانواده‌ها از طریق اشتغالزایی برای آنها است.

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم با بیان اینکه اشتغالزایی مددجویان به منظور خودکفایی و کاهش وابستگی مددجویان به امداد صورت می‌گیرد، افزود: اجرای طرح‌های اشتغال یکی از راهکارهای امداد در محرومیت‌زدایی است.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات کمیته امداد طی پنج ماهه نخست امسال در زمینه اشتغالزایی برای مددجویان تصریح کرد: طی این مدت در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه خلق حماسه اقتصادی اقدامات مختلفی صورت گرفته است.

صفری با اشاره به اینکه در مدت مذکور برای 27 مددجوی طارمی شغل ایجاد شده است، اضافه کرد: اعتبار هزینه شده در این راستا یک میلیارد و 600 میلیون ریال است.

وی در پایان با بیان اینکه طرح‌های اشتغالزایی امداد بر اساس استعدادها و علایق مددجویان اجرایی شده است، خاطرنشان کرد: این طرح‌ها در رشته‌های شغلی همچون کشاورزی، دامداری، دامپروری، مشاغل خانگی و ... اجرایی شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم در ادامه با اشاره به سایر اقدامات کمیته امداد در حمایت از مددجویان این نهاد تصریح کرد: خدمات کمیته امداد در بیش از 40 سر فصل حمایتی به خانواده‌های مددجو ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خدمات کمیته امداد با در نظر گرفتن شرایط زندگی مددجویان به آنها ارائه می‌شود، افزود: امدادگران طارمی با انجام مشاوره‌ و بازدید از محل زندگی مددجویان و بررسی نیازهای خانواده‌ها اقدام به ارائه خدمات می‌کنند.

صفری با بیان اینکه پرداخت وام‌های کارگشایی به مددجویان یکی از خدمات هدفمند کمیته امداد در حمایت از جامعه هدف است، تصریح کرد: در پنج ماهه نخست امسال یک میلیارد و 750 میلیون ریال وام کارگشایی به مددجویان این نهاد پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: وام‌های مذکور در راستای برطرف کردن مشکلات مددجویان در زمینه‌های فرهنگی، معیشتی، تحصیلی و ... پرداخت شده است.

انتهای پبام/73005/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول