اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی زکات کمیته امداد فارس خبر داد

پرداخت 700 هزار تومان به پایان‌نامه با موضوع زکات

مدیر اجرایی زکات کمیته امداد امام خمینی فارس گفت: از پایان‌نامه‌های دانشجویان کارشناسی ارشد در حوزه زکات با 700 هزار تومان و از رساله دانشجویان دکتری با یک‌میلیون تومان حمایت مالی می‌کنیم.

پرداخت 700 هزار تومان به پایان‌نامه با موضوع زکات

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس، حجت‌الاسلام عبدالرضا خوشنویس در جمع اعضای شورای فرهنگی این دانشگاه اظهار داشت: طبق بررسی‌های صورت گرفته در مورد 35 چالش موجود در استان فارس، عامل 93 درصد ناامنی‌ها فقر است.

وی خواستار استفاده از فضای فکری دانشگاه‌ها برای توسعه فرهنگ زکات در این استان شد و افزود: جاذبه‌ها برای پرداخت زکات در جامعه کم است و اگر بتوانیم زکات را به پیکره اجتماع وارد کنیم، بسیاری از چالش‌های موجود از بین می‌رود.

خوشنویس در مورد نحوه تعامل با دانشگاه‌ها برای ترویج فرهنگ زکات ابراز داشت: دانشگاه‌ها برای رفع ابهام و ایجاد ذهنیت مثبت درباره زکات می‌توانند نقش‌آفرینی کنند که یکی از راه‌های آن تدوین طرح‌های پژوهشی و تحقیقات میدانی و تدوین پایان‌نامه‌های دانشجویان در حوزه زکات است.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود فاصله بین وضعیت مطلوب پرداخت زکات با وضعیت موجود در استان فارس را قابل تامل عنوان و اضافه کرد: با پرداخت کامل زکات از سوی مردم در دو سال می‌توان کل فقر را در استان فارس برطرف کرد.

به گزارش فارس، در این نشست اعضای شورای فرهنگی دانشگاه پیام نور به بیان راهکارها و نظرات خود درباره زکات پرداختند و مقرر شد زمینه تهیه طرح‌های تحقیقاتی در حوزه زکات در دانشگاه فراهم شده و اساتید نیز به فرهنگ‌سازی در این حوزه اهتمام ورزند.

انتهای پیام/2448/ق/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول