اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت گرفت

هزینه 201 میلیون ریالی درمان مددجویان بهمئی

رئیس کمیته امداد بهمئی از هزینه 201 میلیون ریالی درمان مددجویان بهمئی در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

هزینه 201 میلیون ریالی درمان مددجویان بهمئی

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، محمد محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم اکنون تعداد یک هزار و 814  مددجوی تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بهمئی از خدمات درمانی و بیمه‌ای این نهاد استفاده می‌کنند.

رئیس کمیته امداد بهمئی گفت: ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مددجویان تحت حمایت یکی از برنامه‌های اساسی کمیته امداد در حمایت از مددجویان است.

وی بیان داشت: مراکز درمانی طرف قرارداد با کمیته امداد شهرستان بهمئی شامل پزشکان عمومی، متخصص، دندانپزشک، داروخانه، رادیولوژی و سونوگرافی، فیزیوتراپی، آزمایشگاه، درمانگاه و بیمارستان است که همکاری خوبی با این نهاد در جهت رسیدگی به امور درمانی محرومان دارند.

محمدی با بیان اینکه در حال حاضر یک هزار و 814 مددجو از خدمات درمانی این نهاد بهره‌مند هستند، تصریح کرد: به همین منظور در 6 ماهه اول سال جاری بیش از 201 میلیون ریال بابت هزینه‌های درمانی و خدمات ویژه به این افراد پرداخت شده است.

این مسئول در خصوص خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده به مددجویان تحت حمایت اذعان داشت: خدمات ارائه شده شامل پرداخت هزینه‌های فرانشیز و خدمات ویژه درمانی، کمک به ارتقاء شاخص‌های بهداشتی نیازمندان و همچنین کمک به رفع سوء تغذیه مددجویان خصوصاً کودکان زیر 6 سال است.

انتهای پیام/82009/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول