اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه کمیته امداد خراسان رضوی:

دومین مرکز نیکوکاری محله خراسان رضوی در مشهد افتتاح می‌شود

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: دومین مرکز نیکوکاری محله این نهاد در مشهد با حضور جمعی از مسئولین افتتاح می‌شود.

دومین مرکز نیکوکاری محله خراسان رضوی در مشهد افتتاح می‌شود

به گزارش فارس به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی، سلمان دانشور با تاکید بر اجرای طرح شبکه نیکوکاری تصریح کرد: مرکز نیکوکاری محله با قرار دادن مسجد به عنوان پایگاه اصلی علاوه بر ادای فرایض دینی به ایجاد الفت و رسیدگی به امور نیازمندان در همسایگی خود رسیدگی می‌کند.

وی این نهاد را حلقه اتصال بین نیازمندان، خیرین و مسجد دانست و بیان کرد: کمیته امداد به عنوان پشتیبان این طرح، بسته‌های حمایتی و خدماتی خود را به نیازمندان محله مذکور ارائه می‌کند.

معاون مشارکت‌های مردمی این نهاد خاطرنشان کرد: در این طرح معتمدین محل در مناطق مختلف مشهد خانواده‌های نیازمند را شناسایی و متناسب با آنها بسته‌های متناسب با خانواده‌ها را از سوی این نهاد به آنان ارائه می‌کنند.

دانشور با بیان اینکه کمیته امداد در این طرح به عنوان پشتیبان تلقی می‌شود، ابراز داشت‌: این طرح در راستای طرح مسجد محوری اجرا و برای اولین بار از ماه مبارک سال جاری در کشور آغاز به کار کرد.

وی، با بیان اینکه در این طرح برای استان پیش بینی 22 مرکز نیکوکاری شده تصریح کرد: افتتاح این مرکز در مشهد، نهمین مرکز در استان و دومین مرکز در مشهد تلقی می‌شود.

معاون این حوزه در کمیته امداد استان با بیان اینکه برای مشهد مقدس چهار مرکز نیکوکاری در نظر گرفته شده ادامه داد‌: از چهار مرکز نیکوکاری مورد نظر برای مشهد مقدس یک مرکز به بهره‌برداری رسیده است و دو مرکز دیگر تا نیمه اول مهر ماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: در حال حاضر این 9 مرکز نیکوکاری در شهرستانهای قوچان، تربت حیدریه، جوین، بجستان، گناباد، فیروزه و مشهد تشکیل شده است.

انتهای پیام/2202/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول