اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی امسال

کمیته امداد بجنورد 520 طرح اشتغال ایجاد کرد

مدیر کمیته امداد امام خمینی بجنورد گفت: 520 طرح اشتغال از ابتدای سال تاکنون، از سوی مددجویان این نهاد عملیاتی شده است.

کمیته امداد بجنورد 520 طرح اشتغال ایجاد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی، رضا وحدانی با بیان اینکه 520 طرح اشتغال از ابتدای سال تاکنون، از سوی مددجویان این نهاد عملیاتی شده است، اظهار کرد: برای اجرای این طرح‌ها بیش از یک میلیارد و 930 میلیون ریال هزینه شده است.

وی افزود: از طرح‌های فوق 140 فقره از محل منابع امداد و همچنین 388 طرح نیز از محل منابع بانکی تأمین اعتبار شده است.

وحدانی تصریح کرد: متقاضیان طرح‌های اشتغال با توجه به استعداد و مهارت خود در سه عنوان کارانگیزی، توان‌افزایی و خودکفایی اقدام به اجرای طرح می‌کنند که کمیته امداد با بررسی کارشناسان مربوطه در خصوص موفقیت، توان و انگیزه فرد اقدام به اعطاء تسهیلات به خانواده‌های مددجو می‌کند.

وی اظهار کرد: سقف تسهیلات پرداختی برای اجرای طرح‌های کارانگیزی20 میلیون ریال، توان‌افزایی50 میلیون ریال و خودکفایی نیز 15 میلیون ریال است که این تسهیلات با توجه به نوع مهارت و توان افراد پرداخت می‌شوند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی بجنورد تأمین اعتبارات تسهیلات مذکور را از منابع صندوق کمیته امداد و منابع بانکی برشمرد و گفت: ایجاد اشتغال و توانمند سازی خانواده‌های نیازمند یکی از اهداف مهم کمیته امداد است که طی سال‌های اخیر اقدامات فراوانی در این راستا با پرداخت تسهیلات و حمایت‌های خاص صورت گرفته است.

انتهای پیام/63002/ح/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول