اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج هنرمندان قزوین عنوان کرد

ارسال 300 اثر شعر به جشنواره شعر بسیج قزوین

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین گفت: 300 اثر از شاعران قزوینی به دبیرخانه ششمین جشنواره شعر بسیج این استان ارسال شده است.

ارسال 300 اثر شعر به جشنواره شعر بسیج قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد امیری‌مقدم صبح امروز در اختتامیه ششمین جشنواره شعر بسیج استان قزوین که در سالن اجتماعات سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت:  ششمین جشنواره شعر بسیج استان قزوین از اواخر بهار آغاز به کار کرده است.

وی با اشاره به اینکه شرکت در جشنواره یاد شده تا پایان مرداد ماه بوده است، افزود: ارسال پیامک به شاعران و نصب پوسترهای تبلیغاتی در مکان‌های مختلف از جمله فعالیت‌های تبلیغاتی ششمین جشنواره شعر بسیج استان قزوین بوده است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین بیان کرد: ششمین جشنواره شعر بسیج استان قزوین در موضوع‌های مختلفی مانند مضامین آیین اجتماعی، بازخوانی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع مقدس، اصول خانواده و سبک زندگی اسلامی و حماسه سیاسی و اقتصادی برگزار شده است.

امیری‌مقدم با بیان اینکه 300 اثر شعر به دبیرخانه ششمین جشنواره شعر بسیج استان قزوین ارسال شده است، ابراز کرد: این آثار از سوی داوران این استان و یک نماینده از تهران داوری شدند.

این مسئول طبق نظر هیئت داوران و استادان شعر کیفیت و کمیت برگزاری ششمین جشنواره شعر بسیج استان قزوین را نسبت به جشنواره گذشته مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این جشنواره هر دو سال یکبار برگزار می‌شود.

*استقبال مطلوب شاعران از جشنواره شعر بسیج قزوین

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین عنوان کرد: استقبال شرکت‌کنندگان در این جشنواره نسبت به جمعیت این استان و تعداد شاعران مطلوب بوده است.

امیری‌مقدم اضافه کرد: از 14 برگزیده ششمین جشنواره شعر بسیج استان قزوین با اهدای جوایز و لوح تقدیر از سوی مسئولان استانی تجلیل به عمل آمد.

این مسئول یادآور شد: در بخش ویژه اختتامیه جشنواره یاد شده از امیر عاملی به عنوان هنرمند پیشکسوت و منتخب بخش ویژه مرحوم خلیل عمرانی تجلیل به عمل آمده است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین ادامه داد: همچنین خانواده شهید چگینی و حجت‌الاسلام هاشمی برادر و پدر شهید در ششمین جشنواره شعر بسیج استان قزوین تجلیل شدند.

انتهای پیام/77009/س40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول