اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارشنبه هفته جاری صورت می‌گیرد

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره شعر بسیج در سپیدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی فارس گفت: در مراسم پایانی ششمین جشنواره شعر بسیج فارس که چهارشنبه هفته جاری در سپیدان برگزار می‌شود، شاعران و نویسندگان ایثارگر مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره شعر بسیج در سپیدان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، احمد همتی اظهار داشت: سپیدان فارس ششم شهریور ماه جاری میزبان همایش تجلیل از شاعران و نویسندگان ایثارگر و اختتامیه ششمین جشنواره شعر بسیج فارس است.

وی افزود: همایش تجلیل از شاعران و نویسندگان ایثارگر و اختتامیه ششمین جشنواره شعر بسیج فارس به اهتمام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با همکاری سازمان بسیج هنرمندان این استان، در شهرستان سپیدان برگزار می‌شود.

همتی بیان کرد: استقبال شاعران استان فارس و همچنین شاعران برجسته کشوری از جشنواره شعر بسیج هنرمندان فارس بسیار چشمگیر بود که یکی از دلایل این امر تنوع موضوعات جشنواره است.

این مسئول فرهنگی ادامه داد: به منظور تجلیل از شاعران و نویسندگان ایثارگر پس از معرفی یک نفر از طرف شهرستان‌ها، در نهایت 12 شاعر و نویسنده بسیجی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

همتی ابراز داشت: اشعار آیینی، موضوعات مبتنی بر دفاع مقدس و شعار سال همچنین اختصاص بخش ویژه به تجلیل از شاعر خطه جنوب کشور، و موضوع آزاد از بخش‌های در نظر گرفته شده در این جشنواره بود.

وی خاطرنشان کرد: دریافت بیشتر از  یک‌هزار و 245 اثر در این جشنواره آمار قابل قبولی بوده که نشان‌دهنده  رشد بسیار خوب این جشنواره در شش دوره برگزاری است.

انتهای پیام/2448/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول