اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تابستان امسال در کمیته امداد سراسر کشور صورت گرفت

بهره‌مندی 120 هزار نوجوان از برنامه‌های کانون‌های فرهنگی تربیتی کمیته امداد

مدیرکل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد امام خمینی گفت: در تابستان امسال 120 هزار نفر از نوجوانان و جوانان عضو کانون‌های فرهنگی تربیتی در سراسر کشور از برنامه‌های مختلف این کانون‌ها بهره‌مند شدند.

بهره‌مندی 120 هزار نوجوان از برنامه‌های کانون‌های فرهنگی تربیتی کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد حضرت امام خمینی استان فارس، بهروز مهربانیان در حاشیه بازدید از برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری کمیته امداد فارس در شیراز اظهار داشت: 102 کانون فرهنگی تربیتی دائم، 550 کانون فصلی و موقت و بیش از 660 کانون جوانان پیرو ولایت در سراسر کشور وجود دارد که این جوانان از برنامه‌های مختلف ورزشی، مهارت‌آموزی، آموزش سبک زندگی و ... آن‌ها بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: علاوه بر این موارد 20 اردوگاه نیز در سطح کشور پذیرای بیش از 41 هزار نفر از دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها است.

مدیرکل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد امام خمینی تصریح کرد: حوزه فرهنگی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها برنامه‌های متنوعی برای تابستان 92 در نظر گرفته که یکی از این برنامه‌ها برگزاری جشنواره قرآنی، ورزشی و هنری بوده و در 9 منطقه از کشور در حال برگزاری است.

مهربانیان با بیان این که جشنواره قرآنی به پایان رسید و نفرات برتر آن معرفی شدند، خاطرنشان کرد: 35 هزار نفر از دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان در سطح شهرستانی و استانی شرکت و نفرات برتر به مسابقات کشوری راه پیدا کردند که پنج روز این جشنواره در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و اذان برگزار شد.

وی ادامه داد: جشنواره ورزشی و سرود نیز هفته آینده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2448/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول