اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خبر داد

برگزاری جشن‌های دهه کرامت در 400 کانون فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن‌های دهه کرامت در بیش‌از 400 کانون فرهنگی و هنری مساجد در این استان خبر داد.

برگزاری جشن‌های دهه کرامت در 400 کانون فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج حجت‌الاسلام رضا قاسمی عصر امروز در جمع خبرنگاران مرکز کهگیلویه و بویراحمد به آغاز دهه کرامت و برنامه‌های متفاوت در این دهه اشاره و اظهار کرد: دهه کرامت فرصتی است تا به ساحت مقدس حضرت امام رضا (ع) و خواهر بزرگوارش حضرت فاطمه معصومه (س) ادای احترام کنیم.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه وبویراحمد به اهمیت برگزاری جشن‌های دهه کرامت اشاره کرد و گفت: جشن‌های دهه کرامت تقویت روحیه معنوی مردم را به دنبال دارد.

این مسئول فرهنگی و مذهبی اذعان کرد: با آغاز دهه کرامت همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و فرخنده میلاد آقا امام رضا (ع) مراسماتی به همین منظور در بیش از 400 کانون فرهنگی در مساجد استان و با سخنرانی، مداحی و مولودی خوانی برگزار می‌شود.

قاسمی از کلیه عموم برای شرکت در جشن دهه کرامت دعوت کرد و گفت: انتظار می‌رود استقبال از برنامه‌های این دهه همچون سنوات گذشته بیش‌ از پیش باشد.

این مسئول فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد برگزاری جشن دهه کرامت در 70 کانون فرهنگی و هنری و در 7 شهرستان به صورت ویژه(جدای از 400 کانون فرهنگی)، تجهیز کانون‌های استان به اقلام فرهنگی، افتتاح کانون‌های جدیدالتاسیس و نامگذاری آن‌ها به نام مبارک امام رضا(ع) و بزرگداشت روز دختر را از برنامه‌های گرامیداشت این دهه در استان بیان کرد.

وی، در ادامه اعزام مبلغ به نقاط مختلف استان توسط سازمان تبلیغات، برگزاری جشن در مراکز تفریحی از سوی میراث فرهنگی، برگزاری جشن و سخنرانی پیرامون شخصیت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) توسط بسیج، آموزش و پرورش و اداره اوقاف و امور خیریه را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت عنوان کرد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد در پایان تصریح کرد: از 16 تا 23 شهریور یعنی از میلاد حضرت معصومه (س) تا میلاد امام رضا(ع) به نام دهه کرامت نامگذاری شده، است.

انتهای پیام/82011/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول