اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب 4 رشته ورزشی صورت می‌گیرد

آغاز نخستین جشنواره ورزشی کانون‌های فرهنگی‌ کاشان

مسئول ستاد ورزش مؤسسه هم‌اندیشی‌ کانون‌های فرهنگی شهرستان کاشان از آغاز نخستین جشنواره مسابقات ورزشی کانون‌های فرهنگی این شهرستان خبر داد.

آغاز نخستین جشنواره ورزشی کانون‌های فرهنگی‌ کاشان

مهدی ‌انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: نخستین جشنواره ورزشی اعضای کانون‌های فرهنگی شهرستان‌کاشان در چهار رشته فوتسال، والیبال، تنیس روی‌ میز و مسابقات بومی و محلی برگزار می‌شود و در پایان به تیم‌ها و نفرات برتر این رقابت‌ها مدال، حکم قهرمانی و جوایزی اهدا ‌می‌شود.

وی، با اشاره به حضور 37 تیم فوتسال در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان پسر در این رقابت‌ها افزود: علاوه بر این، 10 تیم والیبال خواهران از کانون فرهنگی این شهرستان در نخستین جشنواره ورزشی کانون‌های فرهنگی کاشان به صورت دو حذفی به مصاف یکدیگر می‌روند.

عضو هیئت مدیره مؤسسه هم‌اندیشی‌کانون‌های فرهنگی شهرستان کاشان، همچنین زمان برگزاری مسابقات تنیس روی میز را 17 شهریورماه اعلام کرد و یادآور شد: مسابقات بومی و محلی این جشنواره نیز در زمستان سال جاری برگزار می‌شود.

انصاری ، تحرک، شور و نشاط و ترویج فرهنگ ورزشی در جامعه را از مهم‌ترین اهداف برگزاری نخستین جشنواره کانون‌های فرهنگی شهرستان کاشان ذکر و عنوان کرد: انسان سالم محور توسعه است و عقل سالم در بدن سالم است که می‌تواند جامعه‌ای با نشاط را محقق سازد.

عضو هیئت مدیره مؤسسه هم‌اندیشی‌کانون‌های فرهنگی شهرستان کاشان همچنین از اختتامیه مدرسه فوتبال این موسسه در نهم شهریورماه جاری خبر داد و گفت: اختتامیه برنامه‌های ورزشی تابستانی کانون‌های فرهنگی شهرستان کاشان 28 شهریورماه جاری در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2406/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول