اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با برگزاری همایش اندیشه‌های آسمانی در مشهد صورت گرفت

شرکت فعالان روستایی کانون‌های فرهنگی و هنری کهگیلویه و بویراحمد

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با برگزاری همایش اندیشه‌های آسمانی در مشهد مقدس روستایی کانون فرهنگی و هنری کهگیلویه و بویراحمد شرکت کردند.

شرکت فعالان روستایی کانون‌های فرهنگی و هنری کهگیلویه و بویراحمد

حجت‌الاسلام رضا قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به آغاز دومین کنگره نخبگان روستایی اشاره کرد و اظهار داشت: دومین کنگره نخبگان روستایی با حضور 800 نفر از فعالان روستایی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از ششم تا سیزدهم شهریورماه ویژه برادران و خواهران در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد، عمده اهداف  این کنگره را شناسایی استعدادهای فرهنگی هنری روستاهای کشور، ایجاد انگیزه در بین جوانان روستایی برای مشارکت در ارائه طرح و برنامه‌های عملیاتی در راستای حفظ و ارتقای فرهنگ روستا، ورود جدی این جوانان به عرصه فعالیت‌های فرهنگی و هنری و ایجاد روحیه نشاط و شادابی فرهنگی دانست.

این مسئول فرهنگی بیان داشت: به همین منظور تعداد 16 نفر از برادران نخبه عضو کانون‌های فرهنگی مساجد استان جهت حضور در اردوی آموزشی اندیشه‌های آسمانی به مشهد مقدس اعزام شدند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: فعالان روستایی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان از ششم تا 10 شهریور در دومین کنگره آموزشی نخبگان روستایی در مشهد مقدس حضور دارند.

وی، دیگر اهداف برگزاری همایش اندیشه‌های آسمانی ارائه الگو در زمینه عقل معاش یا سبک زندگی انقلابی دانست که مخاطبان این دوره آموزشی با کلیات و چارچوب مفهومی عقل معاش انقلابی آشنا می‌شوند.

قاسمی تصریح کرد: بهره‌گیری از فضای معنوی و نورانی بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) و استفاده از قالب زیارت برای انتقال بخشی از مفاهیم و اهداف به مخاطب و تدوین جایگاه زیارت و توسل از دیگر بخش‌ها و برنامه‌های مهم این دوره آموزشی است. 

انتهای پیام/82011/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول