اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

شور و شوق دانش‌آموزان بمی در مهر

با آغاز ماه مهر، شور و شوق دوباره دانش‌آموزان بمی در مدارس و خیابان‌های به چشم می‌خورد.

شور و شوق دانش‌آموزان بمی در مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، مراسم بازگشایی مدارس شهرستان بم با حضور فرماندار، جمعی از مسئولان و فرهنگیان بازنشسته در دبیرستان پسرانه استعدادهای درخشان علامه حلی بم برگزار شد.

حسین زین‌الصالحین فرماندار بم در این آیین ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و اول مهر ماه اظهار داشت: بینش و آگاهی دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس ستودنی و قابل ستایش است.

وی افزود: ما باید به دشمن بفهمانیم که جوانان ما همواره آگاه و بصیر هستند، البته دانش‌آموزان نیز باید توجه داشته باشند که ایستادگی در برابر دشمن و زندگی خوب نیازمند خوب درس خواندن است.

وی ادامه داد: اخلاق، کردار نیکو و تقوای الهی باید سرلوحه کار دانش‌آموزان قرار گیرد تا شاهد موفقیت روزافزون آنها در مراحل زندگی باشیم.

فرماندار بم در زمینه هوشمندسازی دو کلاس و راه‌اندازی و تجهیز آزمایشگاه دبیرستان پسرانه استعدادهای درخشان علامه حلی از طریق اعتبارات فرمانداری، شورای شهر، شهرداری و آموزش و پرورش قول مساعد داد.

محمود مهدوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک ماه مهر و مهربانی گفت: شما دانش‌آموزان افتخارآفرینان بم هستید و باید تلاش کنید تا در این دیار کهن به رشد و تعالی برسید.

وی افزود: بر خود لازم می‌دانم تا مراتب سپاس و قدرشناسی خود و مسئولان شهرستان را از تمام معلمان متعهد و دل‌سوز و فرهنگیان بصیر و سختکوش که با همت و تلاش مضاعف در راستای تربیت نیروی انسانی عالم و خلاق به ارزش‌های دینی و اخلاقی گام‌های موثری بر می‌دارند، اعلام دارم.

مهدوی بیان کرد: بدون تردید معلمان عصاره بزرگ تعلیم و تربیت هستند که دانایی محوری و خردورزی را که محور توسعه پایدار محسوب می‌شود به منصه ظهور می‌رسانند.

انتهای پیام/2446/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول