اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور فرهنگی سازمان پژوهش، برنامه‌ریزی و کتب درسی وزارت آموزش و پرورش:

دانش‌آموزان و معلمان باید برنامه تحول داشته باشند

مشاور فرهنگی سازمان پژوهش، برنامه‌ریزی و کتب درسی وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان و معلمان باید برای اجرای سند تحول بنیادین خود نیز برنامه تحول داشته باشند.

دانش‌آموزان و معلمان باید برنامه تحول داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علیرضا حاجیان‌زاده پیش‌از‌ظهر امروز در مراسم آیین بازگشایی مدارس اظهار داشت: سند تحول بنیادین امروز در آموزش و پرورش به تصویب رسیده است اما فقط با این سند، تحولی رخ نمی‌دهد.

وی با اشاره به اینکه سند تحول بنیادین فقط یک نسخه است که اگر در کنار این نسخه دارویی نباشد بی‌تاثیر خواهد بود، خاطرنشان کرد: امروز نیز این نسخه و لوازم آن در آموزش و پرورش آماده است.

مشاور فرهنگی سازمان پژوهش، برنامه‌ریزی و کتب درسی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: دانش‌آموزان و معلمان نیز باید برنامه تحول برای خود داشته باشند.

وی در زمینه دوران دانش‌آموزی با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان باید قدر حضور خود در مدرسه و این دوران را بدانند، ادامه داد: این دوره پایه‌ریزی یک عمر است.

حاجیان‌زاده با بیان اینکه دوره دانش‌آموزی دوره سرمایه‌گذاری برای همه عمر یک فرد است، اضافه کرد: باید از این دوران استفاده بهینه کرد.

وی نخستین دستاورد دوره دانش‌آموزی را دانش برشمرد و یادآور شد: مهارت دومین دستاورد این دوره و تربیت و شکل‌گیری شخصیت سومین دستاورد دوره دانش‌آموزی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/73006/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول