اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک:

شهدای دانش‌آموز برگ زرین تاریخ انقلاب هستند

فرماندار شهرستان بستک با اشاره به بازگشایی مدارس، از شهدای دانش‌آموز به عنوان برگ زرینی در تاریخ انقلاب یاد کرد.

شهدای دانش‌آموز برگ زرین تاریخ انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده پیش از ظهر امروز در مراسم بازگشایی مدارس با تبریک این مناسبت، آغاز سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: آموزش و پرورش بزرگترین نهاد فرهنگی جامعه است و شما دانش آموزان ارزشمندترین سرمایه‌های این نهاد مقدس هستید.

فرماندار شهرستان بستک ادامه داد: آغاز مهر، شروع دوباره تلاش نسل‌های جوان و نوجوان ایران اسلامی است که برای مبارزه مجاهدانه با جهل و کسب دانایی به سلاح علم مجهز شده و خرسند و استوار حضور خود را در سنگرهای علم و دانش ثبت می‌کنند.

وی با بیان اینکه نقش دانش آموزان در عرصه‌های مختلف انقلاب همواره برجسته بوده است افزود: حضور تأثیرگذار دانش آموزان به ویژه در هشت سال جنگ تحمیلی در راستای خنثی سازی تهدیدات دشمنان و حراست از ارزش‌های انقلاب و کشور انکارناپذیر و بی‌بدیل است.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بستک از شهدای دانش آموزی به عنوان برگ زرینی در کارنامه افتخارآمیز انقلاب اسلامی نام برد و گفت: الگوگیری از این شهدا و حرکت در مسیر اهداف آنان مهم‌ترین رسالت برای دانش آموزان نسل امروز است.

مشتاق‌زاده با بیان اینکه خداوند متعال در تمام مشکلات همواره الطاف خود را شامل حال ملت ایران کرده و پشتیبان مردم و نظام جمهوری اسلامی بوده، خاطرنشان کرد: یکی از نمونه‌های بارز این الطاف در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس رقم خورد که در آن شاهد پایداری جوانانمان با دست خالی در مقابل نیروهای مسلح دشمن بودیم.

وی بیان داشت: جوانان هر جامعه، نیروی محرکه آن هستند و دشمنان ایران اسلامی پس از پایان جنگ تحمیلی رویکرد جنگی خود را نسبت به کشور ما تغییر داده و با شروع جنگ نرم، جوانان را مورد هدف قرار داده است.

فرماندار شهرستان بستک افزود: دانش آموزان دیروز برای دفاع از میهن، مدارس را رها کرده و به مبارزه با دشمن پرداختند و امروز دانش آموزان با حفظ سنگر دانش آموزی و تقویت روحیه معنوی و اسلامی باید به مقابله با جنگ نرم دشمن بپردازند.

مشتاق زاده ادامه داد: امروز بیش از پیش چشم امید همگان به تلاش‌ها و خلاقیت‌های دانش آموزان عزیز دوخته شده تا در عرصه‌های علمی و فرهنگی بیش از پیش شاهد کسب موفقیت‌ها و فتح قلل علمی و معنوی در جهان باشیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بستک در پایان سخنانش گفت: از مدیران و معلمان که همواره دلسوزانه و خستگی ناپذیر به فعالیت مشغول هستند، انتظار داریم با اهتمام و برنامه‌ریزی در مدارس و مجتمع‌های آموزشی و پرورشی شهری و روستائی مطابق با فرهنگ اسلامی ایرانی، محیطی برای اعتلای علمی و معنوی فراهم آورند و در ارتقای خدمات به دانش آموزان و هموار کردن مسیر پیشرفت جوانان و آینده سازان کشور همچون همیشه کوشا باشند.

گفتنی است شهرستان بستک دارای یک‌هزار و 517 دانش‌آموز و 112 مدرسه در سال جدید است.

انتهای پیام/88006/خ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول