اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبادان:

آموزش و پرورش در راستای نهادینه کردن نظافت عمومی گام بردارد

فرماندار آبادان گفت: انتقال فرهنگ نظافت از طریق آموزش و پرورش به دانش آموزان باید مورد توجه قرار گیرد.

آموزش و پرورش در راستای نهادینه کردن نظافت عمومی گام بردارد

بهرام ایلخاص‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: روز سوم مهرماه، همه با هم برای نظافت عمومی اقدام می‌کنیم و این حرکت را نهادینه خواهیم کرد.

وی ادامه داد: رسانه‌ها باید در امر اطلاع رسانی کوشا باشند و این فرهنگ را در جامعه هر شهری نهادینه سازند، چرا که محیط زیست سالم لازمه هر شهری است.

فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: با نقل‌های سینه به سینه، ارسال پیامک‌های انبوه در بین مردم زودتر به این مهم دست خواهیم یافت و مردم را در این امر مهم آگاه می‌کنیم.

وی ادامه داد: نقش جامعه و مردم در این موضوع بسیار مهم خواهد بود و هر گاه مردم پیش‌قدم و کمک حال ما بودند کار به خوبی و سرعت پیش رفته است.

ایلخاص‌زاده همچنین عنوان کرد: انتقال فرهنگ نظافت از طریق آموزش و پرورش به دانش آموزان باید مورد توجه قرار گیرد چرا که این فرهنگ از طریق دانش آموزان می‌تواند به درون خانواده‌ها راه پیدا کند.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش باید به موضوع اولیا و مربیان اهمیت ویژه‌ای نشان دهد و از این ظرفیت عظیم استفاده بهینه‌ای در خصوص سالم سازی محیط زیست ببرد.

فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه با نظافت شهر می‌توانیم از شهر آبادان خاطرات خوبی برای میهمانان بر جای بگذاریم گفت: در خصوص ساعت انجام مراسم پاکسازی شهرستان بهتر است تجدید نظر شود تا تعداد حضور افراد در این مراسم بیشتر شود.

انتهای پیام/72013/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول