اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ملایر خبر داد

انجام 66 مرحله پاکسازی مناطق آلوده مواد مخدر در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از انجام 66 مرحله پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در ملایر در 6 ماهه سال جاری خبر داد.

انجام 66 مرحله پاکسازی مناطق آلوده مواد مخدر در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، ابراهیم سعیدی بعد از ظهر امروز در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در ملایر با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای مبارزه با مواد مخدر توسط نیروی انتظامی اشاره کرد و اظهار داشت: در 6 ماهه نخست سال جاری در ملایر یک‌تن و 407 کیلو و 372 گرم انواع مواد مخدر در شهرستان ملایر کشف و ضبط شده است. 

وی گفت: این مقدار مواد مخدر کشف شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشدی 2.5 درصدی را داشته است.

فرمانده انتظامی ملایر افزود: همچنین در شهریور ماه سال جاری 19 کیلو و 883 گرم تریاک از یک باند بزرگ قاچاقچیان در ملایر کشف و ضبط شد که این مقدار مواد مخدر نسبت به شهریورماه سال گذشته 216 درصد رشد داشته است.

وی مقدار تریاک کشف شده در 6 ماهه نخست سال جاری را در ملایر 274 کیلو عنوان کرد و گفت: این رقم نیز نسبت به مشابه سال گذشته از رشد چشمگیری برخوردار است.

سعیدی همچنین شناسایی و انهدام پنج باند بزرگ مواد مخدر در ملایر را در سال جاری از اقدامات ارزنده نیروی انتظامی این شهرستان برشمرد.

وی از اجرای 66 مرحله پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در ملایر در شش ماهه سال جاری خبر داد و تصریح کرد: در این عملیات‌ها تعداد 547 نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی ملایر یادآور شد: از این تعداد 49 نفر توزیع‌کننده، چهار نفر تولیدکننده، 73 نفر خرده‌فروش، 386 نفر نگهدارنده مواد مخدر، 11 نفر قاچاقچی و 24 نفر نیز حمل‌کننده مواد مخدر بودند.

در ادامه دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر ملایر نیز از تشکیل 110 جلسه آموزشی در راستای مبارزه با مواد مخدر در ملایر توسط این ستاد خبر داد و ابراز داشت: در این جلسات پنج هزار و 570 نفر آموزش‌های پیشگیری از مواد مخدر را دیدند.

آیت قربانی‌فر با اشاره به اینکه بیشتر معتادین به مواد مخدر دارای شغل هستند تصریح کرد: آگاهی نداشتن خانواده‌ها نسبت به برخورد با فرد معتاد و عدم همکاری خود معتادین باعث مشکلات بیشتر شده است.

وی از آموزش 600 نفر در شهریورماه سال جاری در کلاس‌های آموزش پیشگیری از اعتیاد در شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در این راستا باید جلسات مشاوره برای خانواده‌ها بیشتر شود.

انتهای پیام/89013/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول