اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد

پاکسازی محله پرخطر عباس‌آباد در مازندران / 52 معتاد دستگیر شد

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری 52 معتاد پرخطر در جریان پاکسازی محله عباس‌آباد نکا خبر داد.

پاکسازی محله پرخطر عباس‌آباد در مازندران / 52 معتاد دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار مسعود جعفری‌نسب ظهر امروز پس از انجام عملیات پاکسازی محله عباس‌آباد نکا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف اصل از اجرای این طرح، خارج کردن افراد خلافکار از محله‌های این‌چنینی است.

وی با اشاره به اینکه اجازه نمی‌دهیم این افراد ناامنی ایجاد کنند، تصریح کرد: نیاز است بعد از اقدام پلیس، دستگاه‌های فرهنگی پای کار بیایند.

جعفری‌نسب با بیان اینکه مردم باید بدانند که رفتارمان صرفا برخوردی نیست، گفت: باید کارهای فرهنگی هم صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه نقاط آلوده، نیازمند پاکسازی و سالم‌سازی است، متذکر شد: نیروی انتظامی به تنهایی قادر به انجام این کار نیست و دستگاه‌های دیگر هم باید همکاری کنند تا این آشفتگی اجتماعی کاهش یابد.

جعفری‌نسب با بیان اینکه کار را از محله‌های پرخطر آغاز کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: مناطق آلوده دیگر هم در سطح استان، در دستور کار قرار دارد هرچند که محله پرخطر دیگری غیر از محله نوبنیاد و عباس‌آباد نداریم.

وی با اشاره به اینکه امنیت، حق مردم است، افزود: این منطقه چندین سال اهالی شهرستان نکا را رنج می‌داد و مردم تحمل می‌کردند و اکنون زمان آن است که مردم در اجرای این طرح‌ها، از نیروی انتظامی حمایت کنند تا بتوانیم منطقه را از این نابسامانی، به حالت عادی برگردانیم.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه تقریبا یک ماه منطقه عباس‌آباد نکا را زیر نظر داشتیم، خاطرنشان کرد: عملیات پاکسازی منطقه را ساعت چهار صبح آغاز کردیم که در این عملیات 52 نفر بازداشت شدند.

وی با اشاره به اینکه به اهدافی که در مرحله نخست در نظر داشتیم، دست یافتیم، گفت: هم‌اکنون این محله خالی از معتادان پرخطر شده است.

جعفری‌نسب تصریح کرد: تا زمانی که به اهداف کلی طرح که همان خدمات اجتماعی است دست نیابیم، این طرح ادامه دارد.

وی با بیان اینکه گناه عده‌ای از افراد این منطقه فقط فقر است، گفت: باید خدمات ویژه‌ای در این منطقه ارائه شود.

جعفری‌نسب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اجرای این عملیات، کار جمعی است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی فقط می‌تواند بازوی محکمی برای سایر دستگاه‌های اجرایی باشد.

وی با بیان اینکه برای پاکسازی منطقه عباس‌آباد از همه امکانات نیروی انتظامی در سطح استان بهره بردیم، اظهار داشت: با سر و سامان دادن به این منطقه، به سراغ سایر مناطق آلوده می‌رویم.

جعفری‌نسب با اشاره به اینکه دستگاه قضایی در حد و اندازه قانون با مجرمان برخورد می‌کند، گفت: اگر جرائم بازدارنده نیست، قانون باید بازنگری شود.

انتهای پیام/86007/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول