اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار اهواز:

طرح پاکسازی عمومی سوم مهرماه در اهواز اجرا می‌شود

معاون سیاسی فرماندار اهواز از برگزاری طرح پاکسازی عمومی در روز سوم مهرماه در این شهر خبر داد و گفت: در چند سال اخیر این طرح به صورت نمادین در ادارات و نهادهای مختلف به اجرا در آمده است.

طرح پاکسازی عمومی سوم مهرماه در اهواز اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز قدرت‌الله امانی‌پور در نشست شورای سلامت شهرستان اهواز که ظهر امروز در محل فرمانداری اهواز برگزار شد اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح مشارکت عمومی مردم در جهت نظافت و پاکسازی سطح شهر‌ها و روستا‌ها است.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود که مجامع امور صنفی و به ویژه اتحادیه حضور پر رنگی در اجرای طرح پاکسازی عمومی داشته باشند.

معاون فرماندار اهواز طرح پاکسازی عمومی ساعت 9 صبح روز سوم مهرماه به صورت نمادین در مدرسه راهنمایی شهید فریدنیا اهواز برگزار می‌شود.

وی ادامه به نقش پر رنگ دانش آموزان در بحث پاکسازی فضای عمومی شهرستان اهواز اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه بیش از 240 هزار دانش آموز در شهرستان اهواز مشغول به تحصیل هستند با ید گفت که آموزش و پرورش می‌تواند کمک شایانی به طرح پاکسازی عمومی داشته باشد.

امانی‌پور بیان کرد: نقش محیط زیست و راه و شهرسازی در این خصوص باید پر رنگ‌تر از سال‌های گذشته باشد همچنین شهرداری‌ها برنامه‌های متنوعی در آن روز دارند.

وی مشارکت ضعیف مردم در سال‌های گذشته را از جمله مشکلات این طرح عنوان کرد و افزود: در سال‌های گذشته نشان داده شد که اکثر نهادهای دولتی در این طرح حضور داشته و مشارکت مردمی ضعیف بوده است.

معاون فرماندار ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان اهواز جز کلان شهرهای کشور بوده به در اجرای طرح پاکسازی عمومی باید برای شهرهای دیگر استان الگو باشد.

وی در ادامه به مشکلات بخش آب و فاضلاب اهواز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه عمده مشکل فاضلاب اهواز لایروبی و ترمیم شبکه‌های فاضلاب است هر چه زود‌تر و قبل از شروع مدارس باید طرح لایروبی فاضلاب اهواز انجام شود.

امانی‌پور ادامه داد: اداره آبفا اهواز هرچه زود‌تر مشکل خود را با شهرداری برطرف کند چرا که دیگر نمی‌توان شاهد گرفتگی معابر فاضلاب اهواز باشیم.

وی در خصوص طرح جمع‌آوری قلیان‌ها از سطح شهر گفت: این طرح باید ریشه‌ای و به صورت جامع در کل کشور آغاز شود البته در استان و به ویژه در شهرستان اهواز اقدامات خوبی در این خصوص صورت گرفته است.

انتهای پیام/72015/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول