اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز محیط‏‌بان

طرح پاک‏سازی طبیعت در گرمسار اجرا شد

طرح پاک‏سازی طبیعت به مناسبت روز محیط‏‌بان در گرمسار اجرا شد.

طرح پاک‏سازی طبیعت در گرمسار اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره محیط زیست گرمسار، به مناسبت گرامیداشت روز محیط‏‌بان، 45 نفر از محیط‏‌یاران و اعضای هیئت کوهنوردی شهرستان گرمسار به برگزاری مراسم طبیعت‏‌گردی و پاک‏سازی طبیعت از زباله‏‌ها در عرصه‏‌های طبیعی اقدام کردند.

حبیب دارپرنیان، سرپرست اداره محیط زیست گرمسار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گران‏قدر محیط‌‏بان در خصوص گرامیداشت روز محیط‏‌بان افزود: ما شیعیان، امام رضا (ع) را با لقب ضامن آهو می‏‌شناسیم؛ از این رو، سال‏روز میلاد مسعود امام هشتم (ع) به پیشنهاد سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان روز محیط‏‌بان نام‏گذاری شده است.

وی تصریح کرد: این روز بهانه‏‌ای است تا یادی کنیم از زحمات انسان‏‌های غیور، بی‏‌ادعا، کم‌‏توقع و پاک‏‌سیرت که در راه حفاظت و حراست از موهبت‏‌های الهی و عرصه‌‏های طبیعی شبانه‏‌روز و با تمام وجود تلاش می‏‌کنند.

سرپرست اداره محیط زیست گرمسار ضمن تشکر از اعضای هیئت کوهنوردی شهرستان گرمسار تصریح کرد: هیئت مذکور از جمله سازمان‏‌های مردم‏‌نهادی محسوب می‏‌شود که چندین سال است در حوزه حفاظت از محیط زیست و انفال الهی و همچنین در برگزاری مراسم‌‏های زیست محیطی فعال بوده و با این اداره همکاری دارد و اکثریت اعضای هیئت کوهنوردی گرمسار به عنوان محیط‏یاران اجتماعی و علمی محیط زیست استان سمنان هستند.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول