اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

رابطه عمیق مردم با اهل بیت (ع) بزرگترین قدرت جنگ نرم است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: رابطه عمیق مردم با اهل بیت (ع) بزرگترین قدرت جنگ نرم است.

رابطه عمیق مردم با اهل بیت (ع) بزرگترین قدرت جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، علی اسماعیل‌پور عصر امروز در اختتامیه جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در مطبوعات کشور اظهار کرد: تنها عاملی که توانست براده‌های دل ما را به این کانون بکشاند به خاطر امام رضا (ع) است.

وی، اصلاح اخلاق و تهذیب نفس را دارای روش‌های مختلف دانست و تصریح کرد: برای رسیدن به کمال و تجربه اخلاق کریمه باید راه عارفان را در پیش گرفت.

این مسئول، راه عرفا را سریع‌تر و بی‌هزینه‌تر خواند و گفت: محبت که صفات زیبای انسان های کامل است و هر قدر انسان با اولیا و بزرگان ارتباط داشته باشد در کاهش معضلات اخلاقی او مؤثر است.

وی، ارتباط انسان ها با اولیا را یک پیوند عمیق تاریخی دانست و متذکر شد: رابطه عمیق مردم با اهل بیت (ع) بزرگترین قدرت جنگ نرم است.

اسماعیل‌پور خاطرنشان کرد: عشق به اهل بیت (ع) و ولایت فقیه صحنه‌های دفاع مقدس را خلق کرد و فتنه 88 را خواباند.

وی یادآور شد: در کشوری هستیم که امام رضا (ع) کانون توجه تمام مردمند و رهبر معظم انقلاب زمام امور را به دست دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، عشق و محبت را تنها راه رسیدن به کمال دانست.

به گزارش فارس، پیام علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) توسط اسماعیل‌پور قرائت شد.

در بخشی از پیام وزیر ارشاد آمده است بدون تردید چنین رویدادهای فرهنگی می‌تواند نقشی مهم و قابل ملاحظه در ترویج و گسترش و تعمیق فرهنگ پربار رضوی و ولایی ایفا کند.

وزیر ارشاد در پیام خود اظهار کرد: توجه ژرف به آموزه‌ها و مفاهیم الهی و انسانی مندرج در این فرهنگ ناب و انسان‌ساز شامل جلوه‌های درخشان و خیره‌کننده‌ای از حیات پربرکت، سبک زندگی رضوی و سخنان روشن و گوهربار امام رضا (ع) است.

وی یادآور شد: اینجانب با عرض شادباش به مناسبت دهه پربرکت و سراسر نور کرامت و همچنین روزهای بزرگداشت امامزادگان که تقدیم فرهنگی کشور در این دهه به نام آنها زینت یافته است از تمام کوشندگان در برگزاری این رویداد فرهنگی و معنوی در داخل و خارج از کشور به ویژه تمام اهالی و اصحاب فرهنگ و ادب و هنر و اندیشه رضوی و دبیران جشنواره‌ها و برنامه‌های موضوعی قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/2300/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول