اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی:

اقامه نماز بهترین ظرفیت برای مقابله با جنگ نرم است

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی تاکید کرد: اگر امروز صحبت از جنگ نرم می‌شود، بهترین عملی که در مقابل این شبیخون فرهنگی دشمنان می‌شود انجام داد، اقامه نماز است.

اقامه نماز بهترین ظرفیت برای مقابله با جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، قاسم جعفری بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی بیان داشت: برپایی نماز آثار فردی و اجتماعی زیادی را به دنبال داشته که برای ترویج این فرهنگ در جامعه باید همواره تلاش شود.

وی افزود: نقش نماز در زندگی سعادتمندانه انسان‌ها بی بدیل بوده و فردای قیامت نماز به خوبی‌های افراد شهادت می‌دهد.

جعفری همچنین با قدردانی از خدمات 13 ساله رئیس سابق ستاد اقامه نماز خراسان شمالی اظهار امیدواری کرد تا با انتصاب رئیس جدید اقامه نماز این استان، فعالیت‌های خوبی در راستای ترویج فرهنگ نماز به ویژه نماز جماعت انجام شود.

امام جمعه بجنورد هم اقامه نماز را در 2 بعد درمانی و پیشگیری حائز اهمیت خواند.

حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی گفت: نماز هم حوزه جان را طاهر می‌کند و هم جامعه را از منکرات می‌زداید و به همین خاطر در رأس دین قرار دارد.

رئیس سابق ستاد اقامه نماز خراسان شمالی هم با اشاره به تعامل این ستاد با دستگاه‌ها برای پیشبرد فعالیت‌های نماز اظهار کرد: بازدیدهای دوره‌ای از دستگاه‌ها با حضور امام جمعه، معاون توسعه منابع انسانی استاندار انجام می‌شد.

حجت‌الاسلام محمد صادق باقرپور با اشاره به اینکه در ابتدا قرار بوده تا 2 ساله مسئولیت اقامه نماز شهرستان بجنورد را عهده دار باشم، گفت: امروز پس از 13 سال از آن روزها به خاطر مشکلات جسمانی از این مسئولیت کناره‌گیری می‌کنم.

وی همچنین با اشاره به اینکه ساختمان ستاد اقامه نماز استان در مرحله اسکلت‌بندی قرار دارد، خواستار مساعدت مسئولان برای تکمیل این پروژه شد.

رئیس جدید ستاد اقامه نماز خراسان شمالی هم با بیان اینکه سال گذشته پیرو منویات رهبری برای حضور روحانیون متعلق به این استان در حوزه علمیه قم جمعی از روحانیون نسبت به این رهنمود رهبری احساس تکلیف کرده‌اند، گفت: به همین خاطر به استان آمده و آمادگی خود را برای هرگونه همکاری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی اعلام داشتم.

حجت‌الاسلام رضا احمدی‌فر خواستار مشارکت تمامی بخش‌ها اعم از نخبگان، فرهیختگان و اصحاب رسانه برای پیشبرد برنامه‌های ستاد اقامه نماز در استان خراسان شمالی شد.

انتهای پیام/63002/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول