اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

با حضور مسئولان و مردم انجام شد

برگزاری جشن شکوفه‌ها با حضور 1200 دانش‌آموز کلاس‌اولی در جم

جشن شکوفه‌ها با حضور یک‌هزار و 200 دانش‌آموز کلاس‌اولی در شهرستان جم برگزار شد.

برگزاری جشن شکوفه‌ها با حضور 1200 دانش‌آموز کلاس‌اولی در جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رئیس آموزش و پرورش جم صبح امروز در مراسم به صدا درآمدن زنگ شکوفه‌ها و آغاز سال تحصیلی کلاس‌اولی‌ها در شهرستان جم با تبریک ماه مهر و بازگشایی مدارس و همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: پیشرفت و توسعه هر جامعه‌ای منوط به توجه ویژه به آموزش و پرورش است و اگر بخواهیم به قله‌های افتخار و اقتدار دست یابیم باید به آموزش و پرورش به عنوان دستگاه عظیم انسان‌سازی توجه خاص شود.

حسین اسکندری افزود: امروز یک‌هزار و 200 دانش‌‌آموز کلاس اولی، سال جدید تحصیلی را آغاز می‌کنند و امیدوار هستیم شاهد موفقیت این عزیزان در تمام دوران تحصیل و زندگی باشیم.

وی با اشاره به عملکرد آموزش و پرورش در سال تحصیلی گذشته از کسب عناوین مختلف توسط دانش‌آموزان و فرهنگیان شهرستان در سطح کشوری و استانی خبر داد و یادآور شد: کسب مقام دوم استانی در ارزیابی کلی از تمامی ادارات آموزش و پرورش استان بوشهر، کسب مقام اول استانی در بین شهرستان‌های استان در قبولی خردادماه دانش‌آموزان مقطع متوسطه در رشته‌های انسانی، تجربی و ریاضی فیزیک بر اساس ارزیابی که توسط اداره سنجش اداره کل انجام شده و مقام اول استانی در کسب رتبه‌های زیر یک‌هزار کنکور سراسری با توجه به آمار جمعیتی داوطلبان شرکت کننده از جمله این موفقیت‌ها است.

اسکندری اظهار داشت: رتبه اول استانی در هوشمندسازی مدارس از افتخارات این شهرستان است و در حالی‌که میانگین کلاس‌های هوشمند استان 17 درصد بوده، میانگین کلا‌س‌های هوشمند شهرستان جم 33,75 درصد است.

رئیس آموزش و پرورش جم خاطرنشان کرد: از چند ماه قبل با تشکیل ستاد پروژه مهر و جلسات متعدد با مدیران مدارس و مسئولین شهرستان جم و بازدیدهای فشرده از مدارس، کمبودها و نواقصات موجود در مدارس مرتفع شده و همه مدارس شهرستان آماده پذیرایی و استقبال از دانش‌آموزان هستند.

اسکندری تصریح کرد: سازماندهی نیروی انسانی در سه دوره تحصیلی انجام و ابلاغ تمامی کارکنان نیز صادر شده و معلمان در اول مهر طبق برنامه تنظیمی در کلاس‌های درس حضور خواهند یافت.

وی یادآور شد: از همه توان و ظرفیت موجود برای رشد و توسعه آموزش و پرورش در این شهرستان و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان بهره می‌بریم.

انتهای پیام/2451/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول