اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

هم‏زمان با آغاز سال تحصیلی

278 کلاس درس پذیرای دانش‌آموزان مهدیشهری خواهد بود

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر گفت: 278 کلاس درس در 65 فضای آموزشی شهرستان مهدیشهر برای ورود دانش‌آموزان برای آغاز سال تحصیلی مهیا شده است.

278 کلاس درس پذیرای دانش‌آموزان مهدیشهری خواهد بود

علی طاهرزاده امروز در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان، اظهار کرد: سال تحصیلی 92-93 را با تمام امکانات و ظرفیت‌ها و نیروی انسانی آغاز خواهیم کرد.

وی افزود: امسال شاهد فعالیت 65 فضای آموزشی و برپایی 278 کلاس درس در دوره‌های مختلف از پیش‌‏دبستانی تا پیش‌‏دانشگاهی در شهرستان مهدیشهر خواهیم بود.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر ادامه داد: از این تعداد فضای آموزشی، 20 آموزشگاه ابتدایی، 18 آموزشگاه متوسطه دوره اول و 16 آموزشگاه هم برای متوسطه دوره دوم هستند.

وی تصریح کرد: از این میان، یک مدرسه غیردولتی ابتدایی پسرانه، دو مدرسه نمونه متوسطه دوره اول و دو مدرسه نمونه هم در متوسطه دوره دوم هر دو دوره به تفکیک جنسیت فعالیت دارند.

طاهرزاده اضافه کرد: همچنین از بین این آموزشگاه‌ها، 9 آموزشگاه در قالب سه مجتمع آموزشی و پرورشی شهری و پنج آموزشگاه هم در قالب سه مجتمع آموزشی و پرورشی روستایی در فولادمحله اداره می‌شوند.

وی با بیان اینکه هیچ کلاس درسی بدون معلم باقی نمی‌ماند، تصریح کرد: در امور آموزشی کمبود نیروی انسانی نداریم؛ اما در قسمت امور پرورشی و تربیتی با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم.

انتهای پیام/2249/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول