اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس خبر داد

حضور 5 هزار دانش‌آموز کلاس اولی ناحیه یک بندرعباس در جشن شکوفه‌ها

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس از حضور بیش از پنج هزار دانش‌‌آموز کلاس اولی این ناحیه در جشن شکوفه‌ها خبر داد.

حضور 5 هزار دانش‌آموز کلاس اولی ناحیه یک بندرعباس در جشن شکوفه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالرضا دادعلی‌پور صبح امروز در حاشیه برپایی جشن شکوفه‌ها با اعلام این خبر که مدارس ابتدایی ناحیه یک بندرعباس با تمهیدات اندیشیده شده، آماده برپایی جشن شکوفه‌ها برای ورود کلاس اولی‌هاست، اظهار داشت: پنج هزار و 487 دانش‌آموز کلاس اولی ناحیه یک آموزش و پرورش بندرعباس امروز در آیین شکوفه‌ها شرکت خواهند کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: اکثر دانش‌آموزان پایه اول دوره آمادگی یک‌ساله را گذرانده و مورد ارزیابی‌های اولیه و تست سنجش سلامت پایه اول قرار گرفته‌اند.

دادعلی‌پور با اشاره به این که تمامی مدارس ابتدایی ناحیه یک آماده پذیرایی از کلاس اولی‌ها هستند تاکید کرد: دانش‌آموزان در این روز ضمن این که با محیط آموزشگاه، در جوی آرام‌تر آشنا می‌شوند راحت‌تر می‌توانند با معلم خود ارتباط عاطفی برقرار کنند که این خود پیش از آغاز سال تحصیلی به کودک کمک می‌کند که در محیط جدید اعتماد به نفس پیدا کند و خود را با آن وفق دهند.

وی در پایان هدف از برگزاری این جشن را آمادگی دانش‌آموزان کلاس اول جهت ورود به دبستان عنوان کرد و گفت: آموزگاران در اولین روز مدرسه، قوانین و نکات ایمنی لازم را به دانش‌آموزان پایه اولی یادآور شده و زمینه بازدید از تمام محیط مدرسه را برای دانش‌آموزان فراهم کنند.

انتهای پیام/88001/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول