اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد پروژه مهر ناحیه یک آموزش و پرورش بندرعباس:

ناحیه یک بندرعباس 22 هزار دانش‌آموز متوسطه دارد

دبیر ستاد پروژه مهر ناحیه یک آموزش و پرورش بندرعباس گفت: جمع دانش‌آموزان متوسطه در این ناحیه به 22 هزار و 700 نفر رسیده است.

ناحیه یک بندرعباس 22 هزار دانش‌آموز متوسطه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اسحق زارعی صبح امروز در نشست مدیران مدارس متوسطه که در سالن دبیرستان فرهنگیان برگزار شد، اظهار داشت: آمادگی کامل مدارس، نتیجه همفکری، همکاری و تعامل مدیران مدارس است.

وی افزود: با تلاش مدیران مدارس متوسطه، آمادگی کامل جهت ورود 22 هزار و 700 دانش آموز متوسطه دوره اول و دوم به مدارس این ناحیه در اول مهرماه فراهم شده است.

این مسئول با اشاره به این که امسال دانش آموز پایه دوم راهنمایی نخواهیم داشت اظهار کرد: با توجه به نظام جدید آموزشی سال هفتم متوسطه دوره اول از امسال وارد سیستم آموزشی شده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: مدارس متوسطه اول با عنوان دبیرستان و با کد جدید فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

زارعی با بیان اینکه میزبانی از این خیل عظیم نیاز به برنامه‌ریزی دقیق دارد تاکید کرد: برنامه‌ریزی آموزشی و تربیتی استعدادهای بالقوه دانش آموزان را بالفعل کنید.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس نیز در ادامه با تشکر از تلاش مدیران متوسطه اول و دوم  تصریح کرد: تنظیم برنامه سالانه، برنامه هفتگی دبیران، شرکت در کارگاه‌های آموزشی و دوره‌های ضمن‌خدمت از عوامل ارتقای سطح کیفی مدارس است و توجه ویژه مدیران در این زمینه را می‌طلبد.

انتهای پیام/88001/ل10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول