اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان:

اعتبارات عمرانی گیلان با اصلاح بودجه تغییر نمی‌کند

معاون امور برنامه‌ریزی استاندار گیلان گفت: اعتبارات تملک‌دارایی‌های گیلان با اصلاح بودجه در مجلس تغییر نمی‌کند.

اعتبارات عمرانی گیلان با اصلاح بودجه تغییر نمی‌کند

محمدحسین اصغریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اصلاحیه بودجه سال 92 اظهار کرد: دولت بودجه سال جاری را با دو فوریت تقدیم مجلس کرد و با دو فوریت آن موافقت نشد و در حالت عادی بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: ارائه اصلاحیه لایحه بودجه به مجلس نشان می‌دهد درآمدهای پیش‌بینی شده تاکنون محقق نشده و نیاز به اصلاح دارد.

اصغریان با بیان اینکه بودجه سال 92 آرمانی دیده شده است، تصریح کرد: بودجه سال جاری واقع‌گرایانه نبوده و نیاز به اصلاح دارد.

معاون امور برنامه‌ریزی استاندار گیلان به پرداخت حقوق کارکنان دستگاه‌ها به‌راحتی اشاره کرد و گفت: مشکلی درباره بودجه جاری نداریم و بخشی از مزایای غیر مستمر مانند اضافه‌کار و رفاهی دستگاه‌ها پرداخت شده و بقیه به مرور پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های عمرانی در اصلاحیه بودجه دولت حذف یا اضافه نمی‌شود، بیان کرد: دولت به دنبال سازوکاری برای مدیریت بودجه است.

اصغریان از تغییر اعتبارات پروژه‌های ملی گیلان در اصلاحیه بودجه سال 92 خبر داد و اظهار کرد: اعتبارات تملک‌دارایی‌های استان تغییر نمی‌کند.

معاون امور برنامه‌ریزی استاندار گیلان به تعامل دولت و مجلس اشاره کرد و یادآور شد: تغییرات در بودجه سال 92 بسیار شدید نیست.

وی با بیان اینکه دستگاه‌ها برای تحقق بودجه کنونی زیر فشار هستند، تصریح کرد: بودجه باید از ابتدا واقعی دیده شود تا اگر درصدی محقق نشد، این تغییرات زیاد نباشد.

اصغریان رشد بودجه سال 92 گیلان نسبت به سال گذشته را قابل توجه خواند و بیان کرد: حتی اگر رشد بودجه حذف شود و بقیه بودجه تحقق پیدا کند، خوب است.

معاون امور برنامه‌ریزی استاندار گیلان با اشاره به میانگین تخصیص 25 درصدی بودجه سال 91، اظهار کرد: امسال بودجه گیلان 29 درصد رشد داشته و اگر این رقم را حذف کنند و حتی از باقی‌مانده 25 درصد نیز کسر شود و بقیه تحقق پیدا کند، به اندازه دو برابر سال گذشته می‌توانیم امیدوار باشیم کار انجام می‌شود.

وی بخشی از بودجه را مربوط به اوراق مشارکت دانست و بیان کرد: اگر فروش اوراق مشارکت در شش ماه دوم تحقق پیدا کند فعالیت‌های عمرانی سرعت می‌گیرد.

انتهای پیام/84001/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول