اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیواندره خبر داد

102 میلیارد ریال سهم دیواندره از اعتبارات تملک‌دارایی‌های کردستان

فرماندار دیواندره گفت: سهم امسال این شهرستان از مجموع اعتبارات تملک‌داریی‌های استان کردستان 102 میلیارد ریال است.

102 میلیارد ریال سهم دیواندره از اعتبارات تملک‌دارایی‌های کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دیواندره، سعدی نقشبندی شامگاه دوشنبه در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دیواندره اظهار کرد: اتمام طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام باید در اولویت هزینه‌کرد این اعتبارات قرار گیرد.

فرماندار شهرستان دیواندره اضافه کرد: ادارات شهرستان باید برای بهره‌مندی بیشتر از تخصیص اعتبارات ملی و توسعه شهرستان، از طریق ادارات کل استان سهم دستگاه را پیگیری و مطالبه نمایند.

وی خاطرنشان کرد: توسعه شهرستان دیواندره نیاز به تخصیص و جذب اعتبارات ملی دارد لذا باید روسای ادارات در این زمینه و برای جذب بیشتر اعتبارات از طریق ادارات کل استان تمام تلاش خود را بکار بگیرند.

نقشبندی با اشاره به توزیع اعتبارات شهرستانی تملک‌دارایی‌های استان کردستان، گفت: اعتبار تخصیص یافته به شهرستان دیواندره از محل تملک‌ دارائی‌های سرمایه‌ای استان، مبلغ 102 میلیارد ریال است.

وی یادآوری کرد: این مبلغ در چارچوب ضوابط ابلاغی برای اجرای پروژه‌های عمرانی که ماهیت استانی دارند، با اولویت پروژه‌های نیمه‌تمام در بخش‌های مختلف هزینه خواهد شد.

نقشبندی در پایان افزود: بیشتر اعتبارات به دو بخش راه روستایی و آموزش اختصاص داده می‌شود و از همه مدیران شهرستان انتظار داریم که در راستای جذب به موقع اعتبارات از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده کنند.

انتهای پیام/79001/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول