اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهبندان:

مسابقات ورزشی ادارات سرزمین آسبادهای ایران پایان یافت

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهبندان از پایان یافتن مسابقات ورزشی ادارات این شهرستان در هفته دولت خبر داد و گفت: تیم بنیاد مسکن و شبکه بهداشت قهرمان مسابقات فوتسال و پینگ‌پنگ شدند.

مسابقات ورزشی ادارات سرزمین آسبادهای ایران پایان یافت

زهره جهانی امروز در گفت‎و‌گو با خبرنگار‌ فارس در بیرجند اظهار کرد: مسابقات ورزشی ادارات شهرستان نهبندان که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت برگزار شده بود، پایان یافت.

بنیاد مسکن بر سکوی قهرمانی فوتسال

وی افزود: در دیدار نهایی مسابقات فوتسال نهبندان دو تیم اداره بنیاد مسکن و کمیته امداد به مصاف هم رفتند که تیم فوتسال بنیاد مسکن موفق شد تیم کمیته امداد را با نتیجه پنج بر سه مغلوب کند و بر سکوی قهرمانی بایستد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهبندان با بیان اینکه تیم فوتسال کمیته امداد به مقام نایب قهرمانی مسابقات رسید، یادآور شد: در بازی رده‌بندی مسابقات فوتسال ادارات شهرستان نهبندان دو تیم دادگستری و جهادکشاورزی به رقابت پرداختند که در پایان تیم بنیاد مسکن با نتیجه سه بر صفر تیم جهاد کشاورزی را از میان برداشت و بر جایگاه سوم ایستاد.

صعود  فرماندار و تیم کوهنوردی شورای اداری نهبندان به تپه‌های مارنی

جهانی اذعان داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، فرماندار نهبندان به همراه تیم کوهنوردی اعضای شورای اداری، ورزشی از تپه‎های مارنی(کوه‎های مینیاتوری) که به رنگ‌های قرمز و خاکستری از نوع رسوبی بوده و یکی از زیباترین مناطق زمین‌شناسی شرق کشور است صعود کردند و در پایان نیز یک دوره مسابقات بومی محلی برگزار شد.

وی از برگزاری مسابقات پینگ‎پنگ کارکنان دولت شهرستان در نهبندان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت خبر داد و گفت: مسابقات پینگ‌پنگ ویژه کارمندان دولت به مدت سه روز و به طور تک حذفی با بیش از 100 نفر از ورزشکاران شهرستان برگزار شد.

ورزشکار شبکه بهداشت قهرمان پینگ‎پنگ شد

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهبندان یادآور شد: در پایان مسابقات پینگ‌پنگ ویژه کارمندان دولت، علی‎اکبر آرمون از شبکه بهداشت و درمان با غلبه بر علی مظاهری از فرمانداری به مقام قهرمانی رسید، علی مظاهری از فرمانداری‌ نایب قهرمان شد و سید هادی وهابی از بیمارستان شهید آتش‌دست رتبه سوم مسابقات را از آن خود کرد.

انتهای پیام/69014/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول