اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سفر خدام رضوی به خراسان جنوبی صورت گرفت

حال و هوای حرم مطهر رضوی در جنوبی‌ترین نقطه خراسان جنوبی

کاروان خدام رضوی در ادامه سفر خود به خراسان جنوبی ساعاتی پیش وارد شهرستان نهبندان شدند و حال و هوای حرم مطهر رضوی را به میان مردم این شهرستان آوردند.

حال و هوای حرم مطهر رضوی در جنوبی‌ترین نقطه خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند کاروان خدام رضوی در ادامه سفر خود به خراسان جنوبی ساعاتی پیش وارد شهرستان نهبندان شدند.

کاروان خدام رضوی در بدو ورود خود به شهرستان نهبندان مورد استقبال عاشقان و دلدادگان امام رئوف در محل بقعه متبرکه امامزاده سید علی(ع) قرار گرفتند.

کاروان خدام در مقصد بعدی خود در نهبندان در حسینیه سیدالشهدا شوسف حضور پیدا کردند و پرچم حرم مطهر رضوی را در میان دلدادگان آن حضرت به اهتزاز درآوردند.

همچنین کاروان خدام در ادامه سفر خود به نهبندان همراه با مردم و شورای اداری به مسجد حضرت ابوالفضلی در یک کیلومتری نهبندان عازم شدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهبندان در حاشیه استقبال از کاروان خدام در گفت‌وگو  با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با برنامه‌های این کاروان در نهبندان اظهار داشت: امروز بعد از ظهر کاروان خدام به بیمارستان شهید آتشدست رفته و حال و هوای حرم مطهر رضوی را به میان بیماران این بیمارستان می‌آورند.

ابولقاسم لطفی توزیع نمک و نبات تبرک در میان بیماران را از برنامه‌های کاروان خدام در این بازدید عنوان کرد.

وی ادامه داد: سرکشی از بازداشتگاه نهبندان و سرکشی از مرکز اطفال بی‌سرپرست از دیگر برنامه‌های کاروان خدام در نهبندان است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نهبندان با بیان این‎که حضور خدام در نهبندان برای نخستین‎بار صورت گرفته است، افزود: این کار یک حرکت فرهنگی جالب و تاثیرگذار در میان مردم است.

لطفی اذعان داشت: مراسم میلاد امام رضا(ع) در حسینیه سیدالشهدا نهبندان با حضور خدام رضوی و با همکاری هیئت محبان‌المهدی نهبندان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/69019/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول