اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ارزیابی‌های ستادی

برنامه‌های شبکه استانی صدای مرکز قزوین دارای امتیاز برتر شدند

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: برنامه‌های شبکه استانی صدای مرکز قزوین توانستند در ارزیابی‌های ستادی امتیاز برتر را کسب کنند.

برنامه‌های شبکه استانی صدای مرکز قزوین دارای امتیاز برتر شدند

ابوالحسن صادقی جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: برنامه‌های «کلبه‌ مهر» و «لحظه‌های آسمانی» در ارزیابی‌های ستادی در بخش‌های تهیه‌کنندگی، نویسندگی، گویندگی و گزارش‌گری امتیاز برتر را کسب کردند.

وی افزود: برنامه کلبه مهر رویکردی اجتماعی دارد که به مسائل خانواده، اصول تربیتی فرزندان و آموزش مهارت‌های زندگی می‌پردازد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین تصریح کرد: همچنین برنامه رادیویی لحظه‌های آسمانی با هدف ترویج و تقویت باورهای دینی، ایجاد نشاط معنوی، مقابله با عوام‌زدگی و باورهای غلط و مأنوس کردن مخاطبان با قرآن از شبکه استانی صدای مرکز قزوین پخش می‌شود.

صادقی جهانی اضافه کرد: برنامه کلبه‌ مهر به تهیه‌کنندگی آمنه پاکدامن به مدت 60 دقیقه و برنامه لحظه‌های آسمانی به تهیه‌کنندگی اکرم‌السادات میری به مدت 40 دقیقه از شبکه استانی صدای مرکز قزوین پخش می‌شود.

این مسئول گفت: در تهیه و تولید این برنامه‌ها منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر به‌کارگیری چهار عنصر دین، اخلاق، امید و آگاهی در برنامه‌های رسانه لحاظ شده است.

انتهای پیام/2667/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول