اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سابق صدا و سیمای این استان عنوان کرد

دردناک‌ترین و مسرت‌بخش‌ترین اخبار صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل سابق صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تودیع خود به دردناک‌ترین و مسرت‌بخش‌ترین اخبار صدا و سیمای استان در چند سال اخیر اشاره کرد.

دردناک‌ترین و مسرت‌بخش‌ترین اخبار صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مسلم رحیمی ظهر امروز در مراسم تودیع خود از صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اقدامات انجام شده در طول مدت تصدی و مدیریت در استان اظهار کرد: 53 میلیارد ریال اعتبارات جذب کردیم و توانستیم اقدامات ارزنده‌ای با آن انجام دهیم.

مدیرکل سابق صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در مدت خدمت خود در استان 32 مستند فاخر تولید کردیم که در جشنواره‌های داخلی و خارجی صاحب مقام و عنوان شدند.

رحیمی تصریح کرد: در تله فیلم، عروسکی و انیمیشن و قطعات فاخر موسیقی کارهای بسیار خوبی شد و قطعه اردیبهشت ما قطعه برتر مراکز در انتخابات گذشته شد.

مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز خوزستان از دیگر اقدامات خود و همکارانش در صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت و افزود: این شبکه به گفته مسئولان ارشد استانی از جمله استاندار افتخار دارد که در زمینه تولید برنامه‌های دینی سرآمد بوده و برنامه‌های زیادی در این خصوص اجرا کرده است.

وی از حضور مردم در برنامه‌ها و مردم‌محوری صدا و سیمای استان گفت و افزود: در مناسبت‌های مختلف با حضور مردم در محوطه صدا و سیما آن‌ها را با خود در برنامه‌ها همراه ساختیم و این از مهم‌ترین عملکردهای ما به شمار می‌رود.

رحیمی اجرای 24 طرح پژوهشی و فعالیت به روز سایت مرکز را از دیگر فعالیت‌ها برشمرد و گفت: در این دو سال معاونت فنی پرتلاش ما برای دیجیتالی کردن برنامه‌ها در استان زحمات زیادی متقبل شدند و اکنون با سربلندی می‌گوییم 92 درصد خاک استان زیر پوشش شبکه دیجیتالی است.

مدیرکل سابق صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد از دردناک‌ترین و مسرت‌بخش‌ترین برنامه‌های استان طی مدیریت دو ساله خود هم گفت و افزود: دردناک‌ترین برنامه‌ای که داشتیم، فوت آیت‌الله ملک‌حسینی و شهادت هفت پاسدار رشید ما در مبارزه و مقابله با گروهک تروریستی پژاک و مسرت‌بخش‌ترین برنامه‌های ما مربوط به انتخابات بود که توانستیم رکوردهای کشوری را در حضور جابجا کنیم که سهم صدا و سیما و همکاران من در این برنامه‌های وصف‌ناپذیر است.

انتهای پیام/2571/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول