اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور برگزاری هرچه باشکوه هفته ملی کودک عنوان شد

اعلام آمادگی صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد جهت برگزاری اتاق فکر هفته ملی کودک

معاون صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد از اعلام آمادگی صدا و سیمای استان جهت برگزار اتاق فکر قبل از هفته کودک به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن این هفته خبر داد.

اعلام آمادگی صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد جهت برگزاری اتاق فکر هفته ملی کودک

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج داریوش دبیقی ظهر امروز در کارگروه کودک و نوجوان کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های مهم صدا و سیمای استان اشاره کرد و گفت: تاکنون برنامه‌های مختلفی متناسب با کودکان و نوجوانان از سیمای استانی دنا پخش شده است.

معاون صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در ادامه ضمن تاکید به کلیه نهادها و دستگاه‌ها در راستای پوشش خبری برنامه‌های اجرایی آن‌ها اذعان کرد: دعوت‌نامه‌ها باید در زمان مشخص ارسال شود تا به نحو احسن و در زمان مشخص پوشش خبری داده شوند.

دبیقی به آمادگی کامل صدا و سیمای استان در راستای پوشش خبری برنامه‌های هفته ملی کودک خبر داد و گفت: برنامه‌های رادیویی به صورت زنده اجرا می‌شود و آمادگی کامل برای ارتباط تلفنی با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای تشریح برنامه‌های این هفته را داریم.

این مسئول با اشاره به این‌که برنامه‌های متفاوتی برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته‌ شده، است گفت: علاوه بر برنامه‌های رادیویی برنامه سیمای غنچه‌گلا ویژه کودکان و نوجوانان نیز اجرا می‌شود که تاکنون با استقبال خوب جامعه هدف نیز روبرو شده، است.

وی، با تاکید بر این‌که کودکان و نوجوانان آینده‌سازان مملکت هستند و باید برنامه‌های در خور شان و متناسب با سنین آن‌ها در این هفته برگزار و به مرحله اجرا گذاشته شود، گفت: کلیه دستگاه‌های اجرایی باید در این هفته به وظایف محوله خود واقف باشند و به نحو احسن برنامه‌ها را به اجرا بگذارند.

معاون صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد با اعلام آمادگی کامل جهت برگزاری هرچه باشکوه هفته ملی کودک در استان اذعان کرد: این سازمان آمادگی کامل برای برگزاری وظایف محوله خود را دارد.

دبیقی در پایان از اعلام آمادگی این سازمان برای برگزاری اتاق فکر قبل از هفته ملی کودک به منظور برگزاری هرچه باشکوه برنامه‌های این هفته خبر داد.

انتهای پیام/82011‌/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول