اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درخشش صدا و سیمای مرکز قزوین در ارزیابی سیمای استان‌ها

برنامه تلویزیونی «شمیم سحر» توانست در ارزیابی سیمای استان‌ها رتبه ممتاز را کسب کند.

درخشش صدا و سیمای مرکز قزوین در ارزیابی سیمای استان‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از استان قزوین، برنامه تلویزیونی «شمیم سحر» که در سحرهای ماه مبارک رمضان از شبکه استانی سیمای این مرکز پخش می‌شد توانست به تازگی رتبه ممتاز را در ارزیابی سیمای استان‌ها از آن خود کند.

محوریت این برنامه در ماه مبارک رمضان، تبیین معارف اسلامی و کاربردی کردن مفاهیم دینی برای مخاطبان و رویکرد این برنامه بهره‌گیری از حضور علما و روحانیون به عنوان کارشناسان مذهبی و دینی بود.

برنامه تلویزیونی «شمیم سحر» به تهیه کنندگی مهدی احمدی در 30 قسمت 60 دقیقه‌ای در سحرهای رمضان از شبکه استانی سیمای مرکز قزوین پخش شد.

*درخشش صدا و سیمای مرکز قزوین در ارزیابی صدای استان‌ها

همچنین برنامه رادیویی «صدای آبادی» که از رادیو قزوین پخش می‌شود نیز توانست رتبه ممتاز را در ارزیابی صدای استان‌ها از آن خود کند.

این برنامه با هدف ارتقای سطح آگاهی ساکنان روستاها و انعکاس فعالیت‌ها و توانمندی‌های آنان در رسانه از رادیو قزوین «صدای آبادی» را برای روستائیان پخش می‌کند.

برنامه رادیویی «صدای آبادی» متشکل از بخش‌های مختلفی است که ترویج فرهنگ کار و تلاش، انعکاس توانمندی‌های روستاها در بخش دامداری و باغداری، جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه به شهرها، انعکاس زیبایی‌های خدادادی روستاها، گفت‌وگو با افراد موفق روستا (در بخش کشاورزی، دام، باغداری و تحصیلات عالیه)، گفت‌وگو با زنان و دختران روستایی و انعکاس نقش آنان در تولید، توجه به نقش مهم و تأثیرگذار روستا در تولید با نگاهی به راهبرد سال (حماسه اقتصادی)، توجه به حفظ و نگهداری گویش‌ها و لهجه‌های رایج در روستاها (ترانه‌های کار، لالایی و دیگر ترانه‌ها) از جمله مهم‌ترین بخش‌های این برنامه است.

برنامه رادیویی «صدای آبادی» به تهیه کنندگی ابراهیم طاهری‌کیا به مدت 30 دقیقه به صورت یک روز در میان از شبکه استانی صدای مرکز قزوین پخش می‌شود.

انتهای پیام/2667/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول