اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت فرا رسیدن جشن‌ عاطفه‌ها عنوان شد

انعکاس ‌‌نیازمندی‌های دانش‌آموزان کهگیلویه‌و‌بویراحمد از صداوسیما

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از عوامل صدا و سیمای استان به مناسبت فرا رسیدن جشن‌ عاطفه‌ها خواستار برگزاری میزگرد از صدا و سیما به منظور انعکاس مشکلات و نیازمندی‌ها دانش‌آموزان شد.

انعکاس ‌‌نیازمندی‌های دانش‌آموزان کهگیلویه‌و‌بویراحمد از صداوسیما

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالمجید فرهادی عصر امروز در نشست شورای مدیران کمیته امداد که به مناسبت برگزاری جشن عاطفه‌ها برگزار شد، اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها همچون سال‌های گذشته همزمان با بازگشایی مدارس با هدف جلب و جذب مشارکت‌های مردمی برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: جشن عاطفه‌های سال جاری با شعار «مهر انتظار مهر حماسی» و با مشارکت کمیته امداد، سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش، صدا و سیما و همکاری بسیج برگزار می‌شود.

فرهادی مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشن در مدارس را آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ انفاق و احسان عنوان کرد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به مکان‌های و مراحل برگزاری جشن‌ عاطفه‌ها اشاره کرد و گفت: این جشن 10 مهر ماه در تمام آموزشگاه‌های استان برگزار و در این راستا هدایا و کمک‌های دانش‌آموزان در این روز جمع‌آوری شده و به دانش‌آموزان نیازمند آن مدارس اهداء می‌شود.

وی، ادامه داد: جشن عاطفه‌ها روز یازدهم مهر ماه در پایگاه‌های کمیته امداد در سطح استان و روز دوازدهم مهر در میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان ادامه دارد.

فرهادی با بیان این‌که مهم‌ترین هدف برگزاری این جشن کمک به ادامه تحصیل دانش‌آموزان بی‌بضاعت است، تأکید کرد: اجناس، هدایای و کمک‌های جمع‌آوری شده از محل جشن عاطفه‌های مدارس برای دانش‌آموزان نیازمند همان مدارس است و به تشخیص مدیران مدارس به افراد نیازمند و مستحق اهدا می‌شود.

این مسئول در ادامه خواستار همکاری همه‌جانبه سازمان‌های عضو برای برگزاری هرچه بهتر این جشن شد و گفت: تمام اصحاب رسانه با حضور در پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها اخبار آن‌ را به سمع و نظر مردم برسانند.

فرهادی نقش صدا و سما در جشن عاطفه‌ها را مهم خواند و افزود: برگزاری میزگردی از سوی صدا و سیما در بیان نیازمندی‌ها و مشکلات جامعه هدف موثر بوده از این‌رو خواستار هماهنگی و برگزاری میزگردی با حضور مدیر ارشد آموزش و پرورش و این نهاد حمایتی هستیم تا بتوان مشکلات را از این تریبون به مردم انعکاس داد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی در این نشست نیز گفت: هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها مشارکت همه دانش‌آموزان در این امر خیر و ترویج انفاق و احسان در بین آن‌ها است از این‌رو در راستای برگزاری این جشن هر مدرسه باید به عنوان یک پایگاه جشن عاطفه‌ها عمل کنند.

سرافراز آوری از اعلام  آمادگی کمیته امداد در جهت دریافت کمک‌های مردمی در فروشگاه‌های پاییزه خبر داد.

انتهای پیام/82011/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول