اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

برنامه‌های صدا و سیما به روستاهای گیلان سیگنال‌رسانی شود

استاندار گیلان بر اجرای ویژه‌برنامه‌های صدا و سیما برای نقاط مختلف این استان تاکید کرد و گفت: برنامه‌های صدا و سیما باید به روستاهای گیلان سیگنال‌رسانی شود.

برنامه‌های صدا و سیما به روستاهای گیلان سیگنال‌رسانی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زیباکنار، کیهان هاشم‌نیا شامگاه سه‌شنبه در مراسم بهره‌برداری از طرح تبدیل فرستنده‌های پر قدرت تلویزیونی آنالوگ به دیجیتال گیلان با اشاره به اینکه توجه به رسانه ضرورت و نیاز جامعه است اظهار کرد: اصل بر این است که انسان‌ها با عمل هدایت می‌شوند.

وی به پیام‌رسانی افراد با گفتار اشاره کرد و افزود: باید از ترکیب قول و عمل برای رساندن پیام استفاده شود.

هاشم‌نیا به‌هم ریختن نظم را سبب از بین رفتن اخلاق در جامعه خواند و بیان کرد: چاره‌ای نداریم از رسانه استفاده درست داشته باشیم و از آن بهره‌مند شویم.

استاندار گیلان ترسیم چهره عمل را زیربنای امور دانست و تصریح کرد: نشان دادن عمل در امور بسیار حائز اهمیت است.

هاشم‌نیا به تحمیل واژه‌های بیگانه توسط رسانه‌های خارجی اشاره کرد و یادآور شد: نام مبارز را به ستیزه‌جو تغییر دادند و این امر با تکرار انجام شده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه جامعه ادبیات دشمن را بدون جنگ قبول کرده است، اظهار کرد: دشمن سرمایه‌گذاری بسیاری در رسانه انجام داده است.

وی نفوذ ادبیات دشمن در جامعه را به دلیل تکرار ذکر کرد و یادآور شد: دشمن واژه‌های بیگانه را از طریق رسانه تحمیل کرده است.

هاشم‌نیا در ادامه از ورود سالانه 15 میلیون نفر گردشگر به گیلان خبر داد و اظهار کرد: رفتار گردشگران در استان با محل زندگی آنها متفاوت است و گردشگران باید به رفتار خود توجه داشته باشند.

استاندار گیلان همچنین بر دیجیتالی شدن برنامه‌های صدا و سیمای مرکز استان در تمام مناطق تاکید کرد و افزود: امر مذکور باید تا پایان امسال محقق شود.

وی با بیان اینکه مناطق مختلف گیلان باید سیگنال‌رسانی شود، تصریح کرد: صدا و سیما برنامه‌های ویژه‌ای را برای مصلا، ورزشگاه و مناطق زیارتی و گردشگری استان تهیه و پخش کند.

هاشم‌نیا بر اجرای برنامه ویژه صدا و سیما در مناطق ساحلی تاکید کرد و گفت: بعضی از روستاهای گیلان نمی‌توانند از سیمای مرکز استان استفاده کنند و برای این مناطق باید سیگنال‌رسانی انجام شود.

این مسئول، برنامه‌های خبری صدا و سیمای مرکز گیلان را با کیفیت‌ترین برنامه‌های کشور عنوان کرد.

استاندار گیلان در پایان خواستار بازسازی ساختمان قدیمی صدا و سیمای مرکز گیلان شد.

انتهای پیام/84001/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول