اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌‌دهد

تبعیض بین خبرنگاران با خبرنگار صدا و سیما در جلسه وزیر کار

نمایندگان رسانه‌های گروهی در حالی به جلسه وزیر کار بر اساس اعلام اداره کل تعاون مازندران دعوت نشدند که خبرنگار صدا و سیمای مرکز مازندران برای پوشش رسانه‌ای این نشست دعوت شده بود.

تبعیض بین خبرنگاران با خبرنگار صدا و سیما در جلسه وزیر کار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شامگاه چهارشنبه در نخستین سفر کاری به مازندران وارد ساری شد.

قرار بود علی ربیعی نشستی غیررسمی در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران داشته باشد.

اگرچه از سوی مسئول روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران عنوان شده بود که این نشست، غیررسمی و بدون حضور خبرنگاران است اما نماینده واحد خبر صدا و سیمای شبکه مازندران به این نشست دعوت شده بود.

گویا طبق معمول همیشه، خبرنگار و دوربین صدا و سیما، محرم نشست‌های غیررسمی است و با وجود ظرفیت رسانه‌ای مازندران اما مورد بی‌مهری برخی مسئولان قرار می‌گیریم و مسئولان مازندران، تنها صدا و سیما را به عنوان رسانه قبول دارند.

مسئولان مازندران همواره رسانه‌ها را به عنوان بازوان خود معرفی می‌کنند اما در عمل، صدا و سیما، برای آنها عزیزتر است و بین بازوان خود فرق می‌گذارند و باعث ایجاد اختلاف در این بین می‌شوند.

امیدوار بودیم با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و شعار اعتدال و میانه‌روی دولت، کارگزاران دولت با تاسی از این شعار، رفتار معتدلی با رسانه‌ها هم داشته باشند.

در حالی که بیشتر بار خبری استان به دوش خبرگزاری‌ها قرار دارد اما در چنین مواقعی، خبرگزاری‌ها به فرزندخوانده تبدیل می‌شوند.

به گزارش فارس، مراتب اعتراض خود را به مسئول روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران رساندیم و همچنین خبرگزاری فارس طی پیامکی به مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، معترض شده و علت این رفتار را جویا شد که البته هنوز تا لحظه مخابره خبر پاسخی دریافت نکردیم.

رسالت خبرگزاری‌ها اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع است اما عده‌ای با چنین رفتارهای تبعیض‌آمیز خبرنگاران را از رسالتشان دور می‌کنند.

از دولت اعتدال و نماینده آن در مازندران، تقاضا داریم نسبت به رفتارهای اینچنینی کارگزاران خود، حساس بوده و مانع تکرار این روند شوند.

هما‌نگونه که رهبری فرمودند همه باید به دولت کمک کنیم، هدف ما هم کمک کردن به دولت از طریق اطلاع‌رسانی است، البته اگر مانعی بر سر راه ما نگذارند.

انتهای پیام/86007/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول