اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بخش تحقیقات و پژوهش

صدا و سیمای استان فارس در کشور اول شد

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان فارس گفت: واحد تحقیقات و پژوهش صدا و سیمای مرکز استان با ارائه دقیق‌ترین نظرسنجی‌ها از انتخابات اخیر ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، بین 32 مرکز رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

صدا و سیمای استان فارس در کشور اول شد

یه گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد باقر کشفی پیش از ظهر امروز در آیین تقدیر از واحد تحقیقات و پژوهش این مرکز در سخنانی اظهار کرد: مهم‌ترین رویکرد برنامه‌سازان به ویژه واحد تحقیقات و پژوهش صدا و سیما، تحقق درخواست، انتظار و ذائقه مخاطبان در تولید و پخش برنامه‌ها از رسانه ملی است.

وی با اشاره به اینکه تولید و پخش برنامه‌ها از صدا و سیما باید در راستای ارتقای فرهنگ اسلامی و دینی باشد، افزود: با توجه به تنگناهای اقتصادی و بودجه‌ای، انتقال دیدگاه‌های مخاطبان از سوی واحد پژوهش و تحقیقات ضروری و حیاتی است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان فارس تصریح کرد: بر اساس آخرین آمار نظرسنجی‌ها، بیش از 75 درصد مردم از عملکرد صدا و سیما، 70 درصد از بخش خبر و نیز 96 درصد از برنامه خوشا شیراز و 85 درصد از برنامه خانواده راضی بوده‌اند.

کشفی اضافه کرد: از سه سال گذشته تاکنون صدا و سیمای مرکز فارس در بخش خبر و نحوه فعالیت باشگاه خبرنگاران جوان در میان مراکز استان‌ها رتبه‌های نخست تا سوم را به خود اختصاص داده که نشان از توان بالای این مرکز است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فارس به ویژه شیراز به عنوان قطب پزشکی، گردشگری، شعر، فرهنگ و ادب در کشور مطرح است، باید از این ظرفیت‌ها در ساخت برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی استفاده کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان فارس گفت: پرداختن به 140 موضوع فرهنگی، اجتماعی و مذهبی، 16 مناسبت، سرویس‌دهی به 80 نهاد و دستگاه‌ دولتی و نیز پخش زنده در 13 نقطه از حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها از جمله فعالیت‌های صدا و سیمای مرکز فارس بوده است.

انتهای پیام/2448/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول