اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیب 21 امام رضا(ع):

فیلم‌هایی که از صدا و سیما پخش می‌شود واقعیت جبهه و رزمندگان نیست

فرمانده تیب 21 امام رضا(ع) گفت: فیلم‌هایی که از صدا و سیما پخش می‌شود واقعیت جبهه و سلحشوری رزمندگان نیست.

فیلم‌هایی که از صدا و سیما پخش می‌شود واقعیت جبهه و رزمندگان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل آباد، سردار علی قاجاریان امروز در مراسم یادواره 32 شهید عرصه کارگری شهرستان که به مناسبت هفته تعاون برگزار شده اظهار داشت: این فیلم‌ها  که از جنگ پخش می‌شود، درست نیست؛ آیا با پخش این فیلم‌ها می‌خواهیم ارزش بچه‌های جنگ را نشان دهیم؟ بسیجی‌های ما واقعا مثل فیلم اخراجی‌ها بودند.

فرمانده تیب 21 امام رضا(ع) افزود: ارتش عراق در بدترین شرایط به ما حمله کرد، دفاع مقدس ما واقعاً مقدس بود ما در این جنگ بهترین جوان‌ها را از دست دادیم. قاجاریان گفت: در هر عملیاتی، جانفشانی رزمندگان بی‌سابقه بود ولی شاهدیم در فیلم اخراجی‌ها چطور جوانان ما را به تصویر می‌کشند.

این مسئول با انتقاد از پخش این فیلم و سایر فیلم‌هایی که دفاع جانانه بسیجیان را این گونه پخش می کند از صدا و سیما خواست با اندیشه بیشتر و بهتر نگاه به جبهه و جنگ را به تصویر بکشد.

وی رمز اقتدار رزمندگان و پیروزی در عملیات‌ها را اطاعت از فرماندهی خود که همان ولایت بود، دانست و اضافه کرد: ولی فقیه وصیت هر شهید جهت حفظ  دستاورد های انقلاب اسلامی بود و اینقدر شهدا عمیق فکر می کردند که باید هنوز سال‌ها روی جمله جمله آنان فکر کنیم و درس بگیریم.

این سردار دفاع مقدس تحریم‌ها را مورد اشاره قرار داد و افزود: حضور فعال مردم در صحنه‌های مختلف موجب شده دشمن عقب‌نشینی کند و نتوانند در برنامه‌های خود برای ملت ایران به موفقیت برسند.

فرمانده تیب 21 امام رضا(ع) امریکا را ام الفساد خواند و گفت: امریکا در هر حرکتی از ابتدای انقلاب اسلامی چه در طبس چه در تحریم ها و چه در هجوم فرهنگی و اقتصادی نتوانسته به ملت ما غلبه کند  ودر مواقع مختلف ناکام مانده است.

وی با تجلیل از شهدای انقلاب و شهدای کارگر ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این مراسم، متذکر شد: شهدا فرزندان امام (ره) هستند و امروز خلف صالح امام چون پرچمدار خمینی کبیر در برابر استکبار به اتکا ملت غیور ایستاده و کشورهای اسلامی و مظلوم جهان از ایستادگی این ملت در برابر دشمن، آنها نیز در کشورهای خودشان این ندای ایستادگی در مقابل دشمنان را سر می‌دهند.

انتهای پیام/2202/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول