اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ورزش‌های سه گانه استان قم خبر داد

رقابت مدعیان در مسابقات دوگانه گرامیداشت هفته دفاع مقدس

دبیر هیئت ورزش‌های سه گانه استان قم از برگزاری پیکارهای دو گانه قهرمانی قم به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد.

رقابت مدعیان در مسابقات دوگانه گرامیداشت هفته دفاع مقدس

احمد صالح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: رشته‌های ورزشی دو گانه و سه‌گانه با اینکه در مقایسه با ورزش‌های دیگر فعال در قم، سابقه چندان زیادی ندارد اما ورزشکاران مستعد و توانمند بسیاری در این رشته‌ها فعالیت می‌کنند و قم را به عنوان یکی از استان‌های موفق کشور معرفی کرده‌اند.

وی ادامه داد: هنوز آنچنان که باید و شاید این رشته در قم مورد توجه قرار نگرفته است اما بنا به دستور رئیس هیئت ورزش‌های سه گانه استان قم ماموریت یافته‌ایم که با تمام توان برای رشد و توسعه این رشته در قم اقدامات لازم را انجام دهیم.

دبیر هیئت ورزش‌های سه گانه استان قم افزود: به همین منظور علاوه بر تلاش برای تامین امکانات مورد نیاز ورزشکاران این رشته، اقدامات دیگری از جمله موضوع آموزش و همچنین برگزاری مسابقات منظم استانی و اعزام به رقابت‌های کشوری را به صورت جدی مد نظر داریم.

وی یاد آور شد: یکی از مهم‌ترین مسابقات استانی که برای علاقه‌مندان به این رشته برنامه‌ریزی کرده‌ایم،‌ رقابت‌هایی است که به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و ایثارگران دفاع مقدس برگزار می‌کنیم.

صالح ابراز کرد:‌ رقابت‌هایی که برای برگزاری در گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه‌ریزی کرده‌ایم به رشته دوگانه اختصاص دارد و این مسابقات با اجرا در رشته‌های دو و میدانی و دوچرخه سواری در روز جمعه بیست و نهم شهریور ماه به انجام خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: محل ثبت نام علاقه‌مندان به شرکت در مسابقات دوگانه قهرمانی استان قم دفتر هیئت ورزش‌های سه‌ گانه واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم است و این پیکارها از صبح جمعه با شرکت مدعیان در تمام رده‌های سنی برگزار می‌شود.

دبیر هیئت ورزش‌های سه گانه استان قم در خصوص نحوه برگزاری این رقابت‌ها بیان داشت: استارت مسابقات از ساعت 9 صبح روز جمعه بیست و نهم شهریور ماه در بلواز زائر زده می‌شود و شرکت‌کنندگان ابتدا در رشته دو و میدانی و سپس در رشته دوچرخه سواری به رقابت می‌پردازند.

وی تصریح کرد:‌ ثبت نام از علاقه‌مندان به شرکت در این رقابت‌ها از روز شنبه بیست و سوم شهریور ماه آغاز شده است،‌ ضمن اینکه جوایز ارزنده و نفیسی برای برترین‌های این دوره از مسابقات در نظر گرفته شده است.

صالح اظهار داشت: قهرمان مسابقات دوگانه گرامیداشت هفته دفاع مقدس مبلغ نقدی یک میلیون ریال جایزه می‌گیرد، ضمن اینکه نفر دوم به جایزه 750 هزار ریالی دست خواهد یافت و به نفر سوم نیز از سوی هیئت ورزش‌های سه‌گانه قم مبلغ 500 هزار ریال تقدیم می‌شود.

انتهای پیام/78002/ح30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول