اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج جامعه زنان گرمسار:

نقش زنان در دفاع مقدس نادیده گرفته نشود

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان شهرستان گرمسار گفت: نقش زنان در دوران هشت ساله دفاع مقدس نباید نادیده گرفته شود.

نقش زنان در دفاع مقدس نادیده گرفته نشود

مریم گلینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس با محوریت «نقش زنان در دفاع مقدس» اظهار کرد: دفاع هنگامی اتفاق می‌افتد که تهاجم و تجاوز به کشور و سرزمینی صورت بگیرد و آن زمان، دفاع از سرزمین و کیان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، دفاع همه‌‏جانبه از ارزش‌های جمهوری اسلامی صورت گرفت و دفاع از دین و ناموس و خاک هم‏زمان انجام شد.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان شهرستان گرمسار ادامه داد: برخلاف گفته کارشناسان نظامی و سیاسی که سه روزه کار ایران را تمام می‌دانستند، پس از گذشت هشت سال حتی یک وجب از خاک کشورمان به دست کشور متجاوز نیفتاد.

وی به سخن امام راحل (ره) در مورد جنگ ایران و عراق اشاره کرد و افزود: ما در جنگ ریشه‌مان را محکم کردیم.

گلینی ابراز داشت: امروز با مؤلفه‌هایی چون اعتماد به نفس و خودباوری، به‏‌کارگیری استعداد و خلاقیت، تفکر بسیجی، مقاومت هوشمندانه، شناخت دشمنان داخلی و خارجی و عدم اعتماد به دشمنان قسم‏‌خورده نظام می‌توانیم برای آمادگی دفاعی کشور بهره ببریم.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان شهرستان گرمسار به جایگاه زنان در عرصه‌های نظام اسلامی اشاره کرد و متذکر شد: در دفاع مقدس زنان در پرورش روحیه دفاع و خلاقیت جنگی رزمندگان نقش اصلی را ایفا می‌کردند و باعث سیر صعودی رشد در آنها می‌شدند.

‌وی یادآور شد: زنان هم در عرصه سیاسی و اجتماعی فعالیت می‌کردند و هم در عرصه زندگی و خانواده و با همدلی و هم‏دردی با همسر و فرزندان خود آنان را دل‏گرم کرده و برای جنگ آماده می‌کردند.

گلینی تأکید کرد: حضور در میدان نبرد و خط مقدم، پرستاری و امدادرسانی به مجروحان، شرکت در عملیات‌ها و عکاسی و خبرنگاری در جنگ و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس پس از جنگ از جمله نقش زنان در دفاع مقدس بود.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان شهرستان گرمسار به سخن امام (ره) اشاره کرد و افزود: زنان هم‌‏دوش مردان در تلاش سازندگی خود در کشور از هیچ‏گونه ایثار و فداکاری دریغ نداشتند. 

انتهای پیام/2249/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول