اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دفاع مقدس انجام می‌شود

اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم باشت در هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه باشت گفت: همزمان با اجرای متنوع برنامه‌های دفاع مقدس، اکیپ پزشکی به مناطق محروم باشت در این هفته انجام می‌شود.

اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم باشت در هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، بهروز قلی‌زاده عصر امروز در کنفرانس خبری با خبرنگاران به منظور اعلام و معرفی برنامه‌های دفاع مقدس اظهار کرد: مهم‌ترین و اساسی‌ترین برنامه هفته دفاع مقدس هر شهرستان برگزاری رژه حماسی 31 شهریور است.

به گفته وی، با تدابیر اندیشیده شده و هماهنگی‌های صورت گرفته با نهادها و ادارات این شهرستان مراسم رژه نیروهای مسلح در باشت همزمان با سراسر کشور به بهترین شکل ممکن برگزار خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: عمده کارهای از پیش برنامه‌ریزی شده این ناحیه جهت گرامیداشت هفته دفاع مقدس را در 3 بخش عمده پیش‌نیاز، حین اجرا و پس از پایان هفته دفاع مقدس تقسیم کرده که کیفی‌سازی امور با نظارت بیشتری صورت گیرد.

قلی‌زاده ابراز داشت: فعالیت‌های پیش‌نیاز و مقدمه ورود به هفته دفاع مقدس از جمله تشکیل کار گروه‌های ناحیه فرهنگی، تبلیغی، رزمی، ورزشی، فضاسازی تبلیغی شهر، مصوب کردن به کارگیری ارگان‌ها و نهادهای شهرستان در برنامه‌ها، تشریح برنامه‌های دفاع مقدس در کنفرانس خبری بوده که اجرای فعالیت‌های این بخش به طور کامل صورت گرفته است.

وی ابراز داشت: فعالیت‌های حین اجرای هفته دفاع مقدس بسیار متنوع و فشرده خواهد بود که از مهم‌ترین آنها نشست هیئت عاشقان ولایت، نواختن زنگ مقاومت به صورت نمادین در مدارس، برگزاری یادواره شهدا، اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم و راهپیمایی بزرگ خانوادگی خواهد بود.

قلی‌زاده با بیان اینکه پس از اتمام هفته دفاع مقدس نظرسنجی و پالایش به منظور کیفی‌سازی برای آینده صورت خواهد گرفت تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس را به پایان رساند.

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس مبنی بر ساماندهی 8 سال دفاع مقدس گفت: با توجه به اوضاع نسبتا آشفته ایران در آغاز جنگ بیشترین ساماندهی بر عهده نیروهای سپاه بوده و در کنار سپاه آحاد مردم کاستی‌های موجود را جبران می‌کردند.

انتهای پیام/82007/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول