اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه گرمسار:

هنوز نتوانسته‌ایم به خوبی از گنج دفاع مقدس استفاده کنیم

فرمانده سپاه شهرستان گرمسار گفت: دفاع مقدس نشانه عشق به وطن است؛ اما هنوز نتوانسته‌ایم به خوبی از گنج دفاع مقدس استفاده کنیم.

هنوز نتوانسته‌ایم به خوبی از گنج دفاع مقدس استفاده کنیم

رضا قنبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان در رابطه با هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع ما مقدس بود؛ چرا که رزمندگان و بسیجیان یک هدف مقدس داشتند و برای دفاع از مرز و بوم و اسلام به فرمان رهبر خود به جبهه‌ها رفتند.

وی افزود: رزمندگان ما برای پست و مقام به جبهه‏‌های جنگ نرفتند بلکه یک هدف الهی داشتند و به همین دلیل دفاع ما مقدس بود.

فرمانده سپاه شهرستان گرمسار تصریح کرد: سپاه در جنگ متولد شد، در جنگ آموزش دید و در جنگ سازماندهی شد و این دلیل مقتدر و توانمند بودن سپاه است.

قنبری گفت: سپاه به حمایت رهبری و پشتوانه نیروهای مخلص بسیجی توانست قدرت خود را افزایش داده و یکی از ارتش‌های قدرتمند جهان شود و بزرگ‏ترین قدرت سپاه حاکی از داشتن معنویت رزمندگان بود.

وی افزود: امروز باید از تجارب زمان جنگ استفاده کنیم و از این گنجینه بهره ببریم و فرهنگ دفاع مقدس را در جامعه جاری و ساری کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان گرمسار گفت: فرهنگ دفاع مقدس ما را در جنگ سخت پیروز کرد و یقیناً در جنگ نرم هم ما را پیروز خواهد کرد.

قنبری تأکید کرد: هفته دفاع مقدس بهانه خوبی برای انتقال این فرهنگ به نسل جوان است.

وی به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: جنگ ما مثل یک گنج است که ما هنوز نتوانسته‌ایم به خوبی از این گنج استفاده کنیم، باید جنگ را بیشتر بررسی کنیم تا بتوانیم در حال حاضر از آن بهره‌برداری کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان گرمسار گفت: ما در صورتی می‌توانیم دفاع مقدس را ماندگار کنیم تا سال‌های سال در اذهان مردم ایران بماند که حداقل در هفته دفاع مقدس همه دستگاه‌های اجرایی و مردم این هفته را گرامی بدارند.

قنبری افزود: برای گرامیداشت این هفته باید تمامی مسئولان با همکاری و همیاری یکدیگر به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پرداخته و نسل امروز انقلاب را با رشادت‌ها و جوان‏مردی‌های رزمندگان آن دوران آشنا کنند. 

انتهای پیام/2249/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول