اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان جم خبر داد

اجرای 45 ویژه ‌برنامه دفاع مقدس در شهرستان جم

فرمانده سپاه شهرستان جم از اجرای 45 ویژه‌ برنامه دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

اجرای 45 ویژه ‌برنامه دفاع مقدس در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس  از جم، عبدالرضا ریزی شامگاه پنج‌شنبه در نشست با خبرنگاران با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا‌ و سی و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس یکی از فرازهای فراموش نشدنی تاریخ کشور ماست و افتخار می‌کنیم در جنگ تحمیلی هشت ساله حتی یک وجب از خاک کشورمان را از دست نداده‌ایم و این در تاریخ  کشور ما صفحه درخشانی است.

وی افزود: با توجه به معادلات سیاسی و متحد شدن همه کشورها در یک‌طرف ولی با عنایت خداوند و مدیریت امام راحل و رهبری، امروز شاهد موفقیت و اقتدار ایران اسلامی هستیم.

فرمانده سپاه شهرستان جم خاطرنشان کرد: امسال با شعار درس‌ها و عبرت‌ها از وقایع جنگ تحمیلی در راستای گرامی داشتن آن روزها از همه ظرفیت‌های شهرستان در راستای انتقال فرهنگ جهاد و شهادت استفاده می‌کنیم تا دین خود را به شهدا،‌ جانبازان، ایثارگران، ‌آزادگان، ‌بسیجیان و خانواده‌های آنان ادا کنیم.

ریزی تصریح کرد: امروزه خوشبختانه فرهنگ جهاد و شهادت به‌عنوان الگویی برای همه مردم و بسیجیان این کشور است که با عزمی راسخ از کیان این سرزمین دفاع می‌کنند.

وی بیان داشت: ما اعتقاد داریم که فرهنگ جهاد و شهادت با آن همه گنجینه غنی با فرهنگ این مردم عجین شده و تاریخ انقلاب و مملکت ما را بیمه می‌کند.

فرمانده سپاه شهرستان جم گفت: اگر ما می‌خواهیم در هر زمینه‌ای مثل جنگ نرم، سازندگی، عمران و آبادانی و در هر عرصه‌ای بخواهیم جوانان‌مان را بیمه کنیم، باید از فرهنگ جهاد و شهادت که با خون شهداء‌ مزین شده بهره ببریم.

ریزی افزود:‌ رسالتی که امروز به‌عهده داریم انتقال فرهنگ جهاد و شهادت و معرفی الگوهای جبهه و جنگ به نسل جوانی است که آن روزها نبودند و این کار بزرگ با همکاری همه مردم و به ویژه خبرنگاران باید شکل بگیرد.

وی از اجرای 45 ویژه‌ برنامه دفاع مقدس در شهرستان جم خبر داد و اظهار داشت: با همکاری پایگاه‌های بسیج 45 عنوان برنامه در طول هفته دفاع مقدس باهدف توجه ویژه به توانمندی جوانان و استفاده از تجربیات دفاع مقدس طبق سفارشات مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2451/ر30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول