اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان خبر داد

اشتغال به تحصیل 45 هزار دانش‌آموز در مدارس ناحیه 2 زنجان

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان از اشتغال به تحصیل 45 هزار دانش‌آموز در مدارس ناحیه 2 زنجان خبر داد.

اشتغال به تحصیل 45 هزار دانش‌آموز در مدارس ناحیه 2 زنجان

فیروز بهلولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: اقدامات لازم به منظور بازگشایی مدارس در ناحیه 2 زنجان از پنجم تیر‌ماه آغاز شده است و خوشبختانه با تلاش‌های همکاران در حال حاضر این منطقه آماده بازگشایی مدارس است.

وی با اشاره به ساماندهی نیروهای انسانی در آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان تصریح کرد: نقل و انتقالات مربوط در این زمینه انجام شده است.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان همچنین به تحصیل 45 هزار دانش‌آموز در مدارس ناحیه 2 زنجان در سال‌جاری اشاره کرد و گفت: با برآورد صورت گرفته یک چهارم کل دانش‌آموزان استان در این منطقه تحصیل می‌کنند.

وی همچنین به اعزام معلم به همه مدارس استان اذعان داشت: به همه مدارس استان معلم اعزام شده است به گونه‌ای که حتی مدارس دو نفره نیز معلم دارند.

بهلولی در ادامه به بزرگترین و کوچکترین مدارس موجود در ناحیه 2 زنجان نیز اشاره کرد و گفت: کوچکترین مدرسه دارای دو دانش‌آموز و بزرگترین مدرسه بیش از 650 دانش‌آموز دارد.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه بازسازی مدارس اظهار داشت: طی ایام تابستان 97 مدرسه ناحیه 2 رنگ‌آمیزی و نقاشی شده است.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان همچنین به توزیع کتاب‌های درسی در بین دانش‌آموزان نیز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه امسال مشکلی در زمینه توزیع کتاب‌ها در این ناحیه وجود نداشت.

وی همچنین به اقدامات انجام شده در بحث ساخت و افزایش مدارس نیز اشاره کرد و افزود: با اقدامات انجام شده درحال حاضر بیش از 90 درصد مدارس ناحیه 2 زنجان تک نوبته هستند.

بهلولی همچنین از افتتاح چهار پروژه مدرسه‌سازی نیز در این ناحیه خبر داد و اذعان داشت: این پروژه‌ها طی سال تحصیلی به بهره‌برداری می‌رسد.

گفتنی است، امسال جشن شکوفه‌ها در مدرسه دخترانه ابتدایی امیراعلم غضنفریان واقع در ناحیه 2 زنجان به صورت استانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73005/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول